לצד הצמיחה בהכנסות, אל על מדווחת גם על איתנות פיננסית מרשימה: בקופה שלה יש יותר מ־1.8 מיליארד דולר במזומן ובפיקדונות, לעומת חוב של כ־1.3 מיליארד דולר – מה שמשאיר אותה עם עודף מזומנים של חצי מיליארד דולר. במילים פשוטות: החברה נמצאת במצב כלכלי מצוין, במיוחד בהשוואה לשנים שבהן עוד נאבקה להתרומם אחרי הקורונה.
בסיכום הרבעון, אל על לא רק מגדילה הכנסות, אלא גם מחזקת את הקשר עם הלקוחות: מועדון הנוסע המתמיד שלה צמח בכ־300 אלף חברים והגיע ל־3.47 מיליון. גם כרטיס האשראי הממותג שלה, FlyCard, ממשיך להמריא עם כמעט חצי מיליון מחזיקים.
"אני מבקשת להודות מעומק הלב לאנשי אל על על הדרך המשותפת, על המחויבות, המסירות והאהבה הגדולה שלהם לחברה. אני מודה לבעלים וליו״ר הדירקטוריון על שיתוף הפעולה ההדוק, הליווי המקצועי והביטחון שנתנו בי ובצוות ההנהלה לאורך הדרך, וכן לבעלי המניות על התמיכה והאמון שהם מביעים בחברה ובפועלה בשנים האחרונות. אני מאמינה בלב שלם באנשים שמובילים את אל על קדימה מדי יום, ומאחלת ללוי הלוי הצלחה בתפקידו החדש ובהובלת החברה להישגים נוספים״.
אבל, אחרי שנתיים של ביקושים גבוהים ותחושת מונופול בשמיים, אל על צפויה להתמודד בשנה הקרובה עם מציאות אחרת. ככל שחברות התעופה הזרות יחזרו לנתב"ג במלוא העוצמה וההיצע יגדל, התחרות על כיסם של הנוסעים תתגבר – וביחד איתה, גם שולי הרווח של אל על צפויים להצטמצם.