"זה קורה כי זה חלק מתוכנית רבת שנים של המדינה להשוות את המיסוי בין מכוניות חשמליות למכוניות בנזין ודיזל", אמר. "זו תוכנית שהתבססה על תוכנית עולמית שבה מכוניות בנזין ודיזל מפסיקות להיות מיוצרות בגלל בעיות זיהום אוויר. ואז, כדי לשמור על רמת ההכנסה ממכוניות, המדינה לא תאבד הכנסות".
"עדיין כלכלי וחסכוני לקנות מכונית חשמלית, למי שנוסע יותר מ-20 אלף קילומטרים בשנה"
על אף האמור, קורפיל מבהיר: "עדיין כלכלי וחסכוני לקנות מכונית חשמלית, למי שנוסע יותר מ-20 אלף קילומטרים בשנה", אמר קורפל. "העלייה תהיה של אלפי שקלים בודדים, ואדם שירצה לחסוך את זה יוכל לגשת כבר עכשיו ולהזמין מכונית".
אם כך, האם אנחנו צפויים ל'בום' של רכישות לפני שהמס על המכוניות החשמליות יועלה? קורפל מעריך כי לא צפויה בהלת קניית מכוניות בשבועות הקרובים. "בשנה שעברה כשהמס קפץ, היה בום אז עכשיו יהיה בומצ'יק. חלק מהיבואנים יספגו את העלייה הזו, היא בין 1,500 ל-3,000 שקלים". הוא הזכיר כי קיימים כיום בשוק הישראלי עשרות מותגים של מכוניות חשמליות: "אנחנו עומדים על כ-80 מותגים של רכבים חשמליים, ועוד שניים אמורים להגיע השנה".