מוציאים את העוקץ: קמפיין חדש של בנק ישראל - כך תזהו הונאות פיננסיות

יותר ויותר אזרחים ועולים חדשים נופלים להונאות פיננסיות ברשת, ובנק ישראל מגביר מאמצי הסברה ואכיפה. הפיקוח על הבנקים משיק קמפיין חדש, מחזק יכולות זיהוי ומניעה, ומקיים הרצאות בשלל שפות להגברת המודעות

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
הונאה, עוקץ, אילוסטרציה
הונאה, עוקץ, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה
2
גלריה
דני חחיאשוילי,המפקח על הבנקים
דני חחיאשוילי,המפקח על הבנקים | צילום: דוברות בנק ישראל

לנוכח חשיבות הנושא, ובמטרה להמשיך את מאמצי ההסברה, הפורום מקדם קמפיין הסברה נרחב בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, שמטרתו לסייע לציבור לזהות את סוגי ההונאות הדיגיטליות הנפוצות ולרכוש כלים להיזהר מפניהן. במהלך דצמבר יקיים הפורום, בשיתוף המשטרה, סדרת הרצאות מקוונות (Webinar) ופרונטליות בעברית, בערבית וברוסית, שבהן יינתן מידע נרחב ומעמיק המסייע להתמודד עם ההונאות.

מדובר בהמשך של פעילויות הסברה שנעשו בשנים האחרונות וכללו מאות הרצאות פרונטליות ומקוונות בעברית, בערבית וברוסית, קמפיינים באמצעי המדיה ועוד. הפורום הפיננסי, שהוקם בשנת 2016, מקדם מגוון פעילויות להעלאת המודעות הפיננסית של הציבור בנושאי בנקאות ואשראי, תוך מתן כלים יישומיים להתנהלות פיננסית מול הבנק וחברת כרטיסי האשראי.

תגיות:
כלכלה
/
עוקץ
/
הונאה ברשת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף