לדבריו, "תמיד עושים טעויות. ישראכרט נכנסה באיחור לתחום האשראי הצרכני, כשהמתחרות נכנסו כבר בעשור הקודם, ואנחנו רק ב־2021. אנחנו סוגרים את הפערים וכבר עוברים אותם. שנת 2025 התאפיינה בגידול בצריכה במשק, בהשוואה ל־2024. עם זאת, מאז הסכם הפסקת האש, לא ראינו שינוי במגמה. קצב ההוצאות אומנם גדל, מחציתו מוסברת בעליית מחירים ורק מחצית נוספת מגידול בצריכה".
קבוצת כרטיסי האשראי ישראכרט דיווחה אתמול על רווח ברוטו (בניכוי הוצאות חד־פעמיות) של 96 מיליון שקל - גידול של 23% בהשוואה לתקופה המקבילה. תיק האשראי צמח ב־17% ל־11.2 מיליארד שקל. ההכנסות ברבעון צמחו ב־10% לשיא של 933 מיליון שקל.
אלא שמתחילת 2025 הפסידה ישראכרט 106 מיליון שקל נטו לעומת רווח של 210 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. לחברה היו הוצאות חד־פעמיות של 73 מיליון שקל: מענק מכירה של 45 מיליון שקל לעובדים, ביטוח לדירקטורים ולנושאי משרה של 15 מיליון שקל, ותשלום עתק של 13 מיליון שקל ליועצים, בגין הטיפול במכירת החברה לקבוצת דלק.
על אלה נוספו עוד תשלומים חד־פעמיים: קנס של 62 מיליון שקל למנורה מבטחים בגין ביטול עסקת המכירה לה, ו־290 מיליון שקל בגין תשלומי מע"מ על עסקאות בחו"ל שבהם חויבה החברה.
הצמיחה במחזור העסקאות גדלה ב־12.6% - כ־69 מיליארד שקל. שיעור התשואה על ההון בנטרול הוצאות חד־פעמיות עלה ל-12.6% ברבעון. הרווח הנקי ברבעון הושפע מהוצאות בעלות אופי חד־פעמי של כ־73 מיליון שקל הקשורות בהשלמת העסקה.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של ישראכרט הסתכם ב־3.13 מיליארד שקל. ההוצאות בגין הפסדי אשראי קטנו ברבעון השלישי, מ-65 מיליון שקל ל־45 מיליון שקל. לחברה 4.74 מיליון כרטיסי אשראי פעילים.