רווחיות בעלייה: פרטנר מסכמת רבעון עם צמיחה משמעותית

פרטנר מסכמת רבעון של צמיחה ברווחיות, עלייה במנויי הסלולר ושדרוג מלא של שירותי הטלוויזיה. רשת Private 5G ותשתיות הסיבים ממשיכות להוביל את מנועי הצמיחה, לצד ירידה מתונה בהכנסות הכוללות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
לוגו פרטנר
לוגו פרטנר | צילום: באדיבות פרטנר
2
גלריה

קבוצת התקשורת פרטנר פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2025 ומציגה שיפור בכלל מדדי הרווחיות בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ב-6% והגיע ל-90 מיליון שקל, הרווח התפעולי צמח ב-10% ל-132 מיליון שקל, ו-EBITDA המתואם עלה ב-4% ל-331 מיליון שקל.

אחד ממנועי הצמיחה הבולטים הוא רשת Private 5G, שהובילה להוספה של 36 אלף מנויי סלולר נטו מתחילת השנה. במקביל, שירות הטלוויזיה החדש Partner tv+ הושק בסוף הרבעון, עם ממשק משופר והיצע תכנים רחב, ובתחילת הרבעון הרביעי הושלם שדרוגם של כלל הלקוחות.

בתחום התשתיות, מצבת מנויי הסיבים האופטיים צמחה ב-5,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם. ההכנסה החודשית הממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) עלתה ל-95 שקל - גידול של 5 שקלים ביחס לרבעון המקביל. גם הכנסות ממכירת ציוד רשמו עלייה של כ-5%. תזרים המזומנים החופשי של פרטנר בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הגיע ל-363 מיליון שקל - עלייה של כ-39% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החוב הפיננסי נטו ירד ל-160 מיליון שקל.

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-784 מיליון שקל, ירידה של כ-3% לעומת 811 מיליון שקל ברבעון המקביל - אז נהנתה פרטנר מהכנסה חד-פעמית גבוהה בשל השכרת סיבים ללקוח עסקי. ההכנסות משירותים ירדו ב-5% ל-650 מיליון שקל, בעיקר בשל אותה השפעה חד-פעמית.

מצבת מנויי הסלולר עלתה ל-2.667 מיליון מנויים, מתוכם כ-94% מנויי פוסט-פייד. שיעור הנטישה ירד ל-4.9%. מצבת מנויי דור 5 הגיעה ל-766 אלף. בתחום הסיבים, פרטנר ממשיכה להחזיק בהיצע הרחב בישראל, המאפשר לה להציע שירות כמעט בכל משק בית שבו קיימת תשתית סיבים.

מצבת מנויי הטלוויזיה ירדה ב-3,000 מנויים ברבעון, אך בחברה מצפים לשינוי מגמה בעקבות השקת שירות Partner tv+ ושדרוג כלל המנויים בתחילת הרבעון הרביעי.

מנכ''ל פרטנר, אבי גבאי
מנכ''ל פרטנר, אבי גבאי | צילום: ינאי יחיאל

תגיות:
פרטנר
/
אבי גבאי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף