קבוצת התקשורת פרטנר פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2025 ומציגה שיפור בכלל מדדי הרווחיות בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ב-6% והגיע ל-90 מיליון שקל, הרווח התפעולי צמח ב-10% ל-132 מיליון שקל, ו-EBITDA המתואם עלה ב-4% ל-331 מיליון שקל.
אחד ממנועי הצמיחה הבולטים הוא רשת Private 5G, שהובילה להוספה של 36 אלף מנויי סלולר נטו מתחילת השנה. במקביל, שירות הטלוויזיה החדש Partner tv+ הושק בסוף הרבעון, עם ממשק משופר והיצע תכנים רחב, ובתחילת הרבעון הרביעי הושלם שדרוגם של כלל הלקוחות.
בתחום התשתיות, מצבת מנויי הסיבים האופטיים צמחה ב-5,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם. ההכנסה החודשית הממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) עלתה ל-95 שקל - גידול של 5 שקלים ביחס לרבעון המקביל. גם הכנסות ממכירת ציוד רשמו עלייה של כ-5%. תזרים המזומנים החופשי של פרטנר בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הגיע ל-363 מיליון שקל - עלייה של כ-39% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החוב הפיננסי נטו ירד ל-160 מיליון שקל.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-784 מיליון שקל, ירידה של כ-3% לעומת 811 מיליון שקל ברבעון המקביל - אז נהנתה פרטנר מהכנסה חד-פעמית גבוהה בשל השכרת סיבים ללקוח עסקי. ההכנסות משירותים ירדו ב-5% ל-650 מיליון שקל, בעיקר בשל אותה השפעה חד-פעמית.
מצבת מנויי הסלולר עלתה ל-2.667 מיליון מנויים, מתוכם כ-94% מנויי פוסט-פייד. שיעור הנטישה ירד ל-4.9%. מצבת מנויי דור 5 הגיעה ל-766 אלף. בתחום הסיבים, פרטנר ממשיכה להחזיק בהיצע הרחב בישראל, המאפשר לה להציע שירות כמעט בכל משק בית שבו קיימת תשתית סיבים.
מצבת מנויי הטלוויזיה ירדה ב-3,000 מנויים ברבעון, אך בחברה מצפים לשינוי מגמה בעקבות השקת שירות Partner tv+ ושדרוג כלל המנויים בתחילת הרבעון הרביעי.