אלא שבכאל מסרו לו כי לא ניתן לבטל את ההלוואה, וכי מבחינתם היא כבר "יצאה לדרך". לדבריו, נציגי החברה הבהירו לו שעליו לפרוע את ההלוואה המלאה ולשלם לכאל את מלוא סכום ההלוואה, כ־60 אלף שקלים, כאילו נמסר לידיו בפועל.הלקוח טען שוב ושוב כי ההלוואה כלל לא נכנסה לחשבונו, אך לדבריו כאל לא קיבלה את גרסתו והתעקשה כי הכספים הועברו. בשלב זה, כך הוא מספר, ביקשו ממנו נציגי החברה לשלוח צילום מסך של חשבון הבנק האישי שלו כדי להוכיח שהכסף לא הופיע.
הלקוח סירב לחשוף פרטים רגישים מחשבונו, וטען כי אין סיבה שחברה פרטית תדרוש מידע בנקאי אישי כדי לברר טעות שאמורה להיות מתועדת במערכות הפנימיות שלה. לדבריו, במקום לבדוק את נתוני ההעברה מול הבנק או להשוות רישומי העברת כספים, כאל מטילה עליו חובת הוכחה לא סבירה.
כתוצאה מכך, הלקוח מצוי כעת במצב אבסורדי: הוא נדרש לפרוע הלוואה של עשרות אלפי שקלים, בעוד שלטענתו מעולם לא קיבל את הכסף. "אני אמור להעביר לכאל סכום של שישים אלף שקלים למרות שהכסף לא נכנס אליי אפילו לשנייה", אמר. "במקום שהם יבדקו את עצמם, דורשים ממני לפתוח להם את החשבון הפרטי שלי".
הלקוח מתכוון להגיש תלונה רשמית למפקח על הבנקים ולרשות להגנת הצרכן, וטוען כי מדובר בפגיעה קשה בזכויותיו. לדבריו, "לא יכול להיות שחברה פיננסית תדרוש ממני להחזיר כסף שלא קיבלתי ותטיל עליי את הנטל להוכיח את זה".