לוי הגיב בטענה שהחברות הישראליות פעלו מעבר למצופה גם בתקופת המלחמה, וציין את הקושי הכלכלי הכרוך בכך: "אם מטוס צריך להטיס 120 איש כדי לכסות את עלויותיו, ואת מחייבת אותו להטיס 70 בגלל המצב הביטחוני - איך מרוויחים בימים כאלה?".
רגב הכירה בתרומת החברות הישראליות בעת המשבר, אך עמדה על עמדתה: "כמו שאתם מרוויחים יפה בתקופות טובות - בתקופות משבר אתם צריכים ללכת עם הציבור הישראלי". היא הוסיפה כי בפועל, רבים מהישראלים שחזרו ארצה בתקופת המלחמה עשו זאת דרך מעברי רבין וטאבה, לאחר נחיתה בירדן ובמצרים - על גבי חברות תעופה זרות.