"אסור להיות כפוי טובה כלפי טראמפ"
על המתרחש בלבנון אמר השר כי "ישראל אינה חלק ממנגנון הפיקוח בלבנון ואנחנו עושים זאת ברצון. אנחנו ממשיכים להעמיק שם את ההישג ומבצעים שם חריש עמוק שלא היה דוגמתו. צה"ל במרחק החלטה אחת שנהיה מעל איראן בתוך שלוש שעות. אנו מרחיבים את שטח השליטה שלנו בעזה. אנו שולטים ב־70% מהרצועה".
בניסיונו להדגיש את הישגי המלחמה מול איראן על רקע האכזבה מהסכם הפסקת האש הוסיף שר האוצר: "המשטר האיראני הפסיד עד כה במבצע האחרון למעלה מ־400 מיליארד דולר". עם זאת, מחשש לעימות עם טראמפ, נמנע השר מלבטא את מגרעות מזכר ההבנות שנחתם בין האמריקאים לאיראנים.