סמוטריץ': "אם השמאל יעלה לשלטון, הוא יסגור את ערוץ 14"

שר האוצר בוועידת מרכז השלטון המקומי: "איראן הפסידה במלחמה 400 מיליארד דולר. אסור לנו להיות כפויי טובה כלפי הנשיא טראמפ". והפתיע: "אסור לסגור את גל"צ"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
עקבו אחרינו
שר האוצר סמוטריץ' בוועידת מרכז השלטון המקומי
שר האוצר סמוטריץ' בוועידת מרכז השלטון המקומי | צילום: אבשלום ששוני
2
גלריה

"אסור להיות כפוי טובה כלפי טראמפ"

על המתרחש בלבנון אמר השר כי "ישראל אינה חלק ממנגנון הפיקוח בלבנון ואנחנו עושים זאת ברצון. אנחנו ממשיכים להעמיק שם את ההישג ומבצעים שם חריש עמוק שלא היה דוגמתו. צה"ל במרחק החלטה אחת שנהיה מעל איראן בתוך שלוש שעות. אנו מרחיבים את שטח השליטה שלנו בעזה. אנו שולטים ב־70% מהרצועה".

בניסיונו להדגיש את הישגי המלחמה מול איראן על רקע האכזבה מהסכם הפסקת האש הוסיף שר האוצר: "המשטר האיראני הפסיד עד כה במבצע האחרון למעלה מ־400 מיליארד דולר". עם זאת, מחשש לעימות עם טראמפ, נמנע השר מלבטא את מגרעות מזכר ההבנות שנחתם בין האמריקאים לאיראנים.

"השמאל יסגור את ערוץ 14"

גדי איזנקוט
גדי איזנקוט | צילום: אבשלום ששוני
תגיות:
יאיר גולן
/
דונלד טראמפ
/
בצלאל סמוטריץ'
/
גדי איזנקוט
/
ערוץ 14
/
הסכם עם איראן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף