במהלך שנותיו בהסתדרות היה לוי מהגורמים המרכזיים שהובילו את שינוי תדמיתה הציבורית של ההסתדרות. הוא גיבש והוביל את האסטרטגיה, המיתוג והשיווק של הארגון, הוביל מהלכים רחבי היקף וניהל, לצד יו"ר ההסתדרות, את המשברים הלאומיים המורכבים והרגישים ביותר שניצבו בפני הארגון. לאורך השנים היה שותף מרכזי לעבודתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, וליווה אותו בצמתים המשמעותיים ביותר של הארגון, בניהול משברים, במאבקים ציבוריים ובהובלת מהלכים אסטרטגיים.
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "לא היה לי קל לקבל את בקשתו של יניב לסיים את תפקידו. במשך שנים רבות הוא היה שותף מרכזי לעשייה, חבר קרוב ואחד האנשים המשמעותיים ביותר שליוו אותי לאורך הדרך. יניב הוביל מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, תרם תרומה חשובה לעיצוב פניה של ההסתדרות והיה שותף מרכזי לניהול המשברים הלאומיים המורכבים ביותר שעמדו בפני הארגון. המקצועיות, המחויבות, היצירתיות והמסירות יוצאות הדופן שלו ילוו את ההסתדרות עוד שנים רבות. אני מכבד את החלטתו ובטוח שעוד נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".
לוי יסיים את תפקידו כיו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות ב-31 באוגוסט.