מתקפת מודעות ענק במאמץ להשפיע על תקציב 2019

שורה של ארגונים עסקיים יוצאים בימים האחרונים בקמפיינים בתקשורת, בניסיון של הרגע האחרון לשנות את המסגרת התקציבית לשנה הבאה שתובא לאישור הממשלה

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
בנימין נתניהו לאחר אישור תקציב המדינה בשנת 2015
בנימין נתניהו לאחר אישור תקציב המדינה בשנת 2015 | צילום: הדס פרוש , פלאש 90

כך למשל, איגוד לשכות המסחר בניהול אוריאל לין פרסם בעקבות סיום השלב הראשון של הפחתת מכסים ומיסי קנייה מודעת ענק בזו הלשון: "האיגוד מברך את שרי האוצר והכלכלה על הפחתת מכסים ומיסי קנייה בתחומי הטקסטיל, החשמל לבית, התאורה והתמרוקים. זה מהלך חשוב בהפחתת יוקר המחיה". באיגוד לא הסתפקו רק במחמאות, ובמודעת ענק נוספת שפורסמה השבוע תחת המספר 2118, הוזכרה התחייבות הממשלה להפחית את עודף הרגולציה ב־25% בתוך חמש שנים. "ב־5 בפברואר מצטרפים למאבק ברגולציה", נכתב, בין היתר, במודעה.

ארגון להב בראשות עו"ד רועי כהן, המאגד בתוכו את העסקים הקטנים, הצטרף אף הוא למאבק: "בתקציב 2019 דורשים נטו עצמאים ונטו עסקים קטנים", נכתב בפרסום של הארגון. "בתקציב ל־2019, שהיקפו 502 מיליארד שקל, הוקצו אפס שקלים לעסקים קטנים, ש־50 אלף מתוכם נסגרו בשנה האחרונה". בכוונת עו"ד כהן לכנס מחר מפגש חירום לגיבוש תוכנית פעולה בנושא.

תגיות:
תקציב המדינה
/
שלטים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף