פרסום ראשון: הוט הפחיתה את ההשקעות, רווחיה ב-2017 זינקו ל-246 מיליון שקל

התחרות בשוק הטלוויזיה הפחיתה את מספר המינויים ב-22 אלף. המנכ"לית: "ברבעון הראשון של 2018 עברנו לראשונה לגידול נטו במספר הלקוחות"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
הוט לוגו
הוט לוגו | צילום: הוט
2
גלריה

ההכנסות גדלו ב-4% ל- 4.2 מיליארד שקל בין השאר בזכות גידול במכירת ציוד קצה. הרווח התפעולי גדל ב-79% ל- 568 מיליון שקל. התוצאות מביאות לידי ביטוי מספרי מספר תופעות שהתרחשו בשוק התקשורת בשנה האחרונה ובראשם התחרות בשוק הטלוויזיה עקב כניסת מתחרים חדשים ובראשם פרטנר. מספר המינויים בטלוויזיה ירד בעקבות כך ב-22 אלף והסתכם ב-789 אלף.

טל גרנות גולדשטיין. צילום רמי זרגנר
טל גרנות גולדשטיין. צילום רמי זרגנר | טל גרנות גולדשטיין. צילום רמי זרגנר

גם ההכנסה הממוצעת למנוי (המכונה ARPU) ירדה מ-233 שקלים לחודש ל-230 שקלים. בהתחשב במצב התחרות המדובר בירידה לא דרמטית. מהירות הגלישה הממוצעת בתשתית האינטרנט הגיע ל-87.9 מגה והיא המהירה בענף. הבשורה הגדולה בדוחות הוט, היא הפעילות בתחום הסלולר באמצעות חברת הבת הוט מובייל. מספר המינויים זינק ב-117 אלף, יותר מכל חברה אחרת, והסתכם ב-1.56 מיליון. גם המחיר הממוצע למנוי עלה מ-50 שקלים לחודש ל-52 שקלים. הכנסותיה גדלו ב-18% ל-1.2 מיליארד שקל.

המנכ"לית טל גרנות הסבירה כי "למרות התחרות רשמנו ברבעון הראשון של 2018 גידול חיובי במצבת הלקוחות לראשונה מזה שמונה שנים. 2017 הייתה השנה השנייה ברציפות שצמחנו תוך שיפור בכל הפרמטרים הכספיים כולל צמיחה חדה במכירת ציוד קצה".

תגיות:
הוט
/
טל גרנות-גולדשטיין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף