החברות שפועלות במטרה לסייע לעסקים עצמאיים לחזור לשגרה

מספר חברות גדולות החליטו לסייע לעסקים העצמאיים שנפגעו בעקבות משבר הקורונה להתרומם בחזרה. אסף גרינפלד, יו"ר דירקטוריון קבוצת הדסטארט: "יש כאן סולידריות חברתית וערבות הדדית יוצאת דופן"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
שוורצקופף פרופשיונל
שוורצקופף פרופשיונל | צילום: שוורצקופף פרופשיונל ישראל
5
גלריה

שמוליק כהן, מנכ"ל חטיבת הביוטי פרופשיונל של החברה, אמר כי "ענף המספרות חווה מכה גדולה והפסדים כספיים עמוקים בעקבות משבר הקורונה. מדובר בעסקים עצמאיים ללא הון או רזרבות שיאפשרו להם להחזיק את העסק ב'הולד', ובמקביל לשלם כרגיל בעבור כל הוצאותיהם הקבועות. אנו כואבים את כאבם של הספרים שלנו ורואים בהם כשותפים שלנו לדרך, על כן החלטנו לסייע להם ככל הניתן".


בירה גינס
בירה גינס | צילום: פאב פרוג ושות' רמת גן

שרון סמבירא, מנהלת מותגי בירות סופר פרמיום ב-IBBL אמרה, כי "לאור המצב, 'גינס' העולמית החליטה להרים את הכפפה ולצאת במהלך יוצא דופן של החלפת החביות בברים ומסעדות בכל העולם וכמובן גם בישראל. החביות כבר נאספו מהברים והמסעדות בכל רחבי הארץ ואנחנו מחכים לבשורה על פתיחה מחודשת של ענף הבילוי על מנת להתקין חביות חדשות וטריות ומוכנות למזיגה. מעבר להקפדה על איכות וטריות הבירה, חשוב לנו להקל ולסייע לעסקים ליום בו יפתחו מחדש".

כמו כן, החברה המרכזית ליצור משקאות קלים פועלת אף היא לאיסוף כלל חביות הבירה של מותגיה מהברים, לשם הקפדה על איכות הבירה וכדי להקל על המסעדנים.

מאיר בר, מנכ''ל הכשרה חברה לביטוח
מאיר בר, מנכ''ל הכשרה חברה לביטוח | צילום: שמעון מירון

אסף גרינפלד, יו"ר דירקטוריון קבוצת "הדסטארט", אמר כי "אחד מהאתגרים הגדולים ביותר של העסקים הקטנים בישראל בעת הזו הוא אתגר התזרים, לנסות להחזיק את הראש מעל המים במציאות בה המדינה הורידה את השאלטר על 90% מהפעילות העסקית ללא כל התראה. חלק מאותם עסקים פונים למימון ההמונים ומציעים את מרכולתם לציבור עכשיו במחיר מופחת, למימוש בסוף המשבר. גייסנו עבור ברים, גלידריות, בתי קפה ועוד. עד כה בוצעו 83 גיוסים והגענו ל-3.5 מליון שקלים שגויסו מלמעלה מ-16,500 תומכים. יש כאן סולידריות חברתית וערבות הדדית יוצאת דופן שבאה לידי ביטוי במלוא הדרה אצלנו".

אסף גרינפלד
אסף גרינפלד | צילום: גיא יחיאלי

גרינפלד הוסיף, כי "הסכומים המגויסים בימים אלה עבור העסקים הקטנים מאוד גבוהים, ונעים לראות גם כאן שעם ישראל יודע להיות שם האחד בשביל השני בעת צרה. כתוצאה מכך, אנחנו חווים עלייה דרמטית הן במספר הגולשים הנכנסים לאתרי הקבוצה והן במספר הרכישות, וקוראים לכל עסק שחושב שהוא עונה על הקריטריונים, להצטרף ולהעלות אצלנו גיוס".

תגיות:
עסקים
/
משבר כלכלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף