זהו הראיון הראשון בתקשורת של אירני (22), שהשתחרר לפני כשנה מצה"ל והקים לאחרונה את חברת אירני סחר, ליבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום. חבריו מפרגנים לו מאוד, כך הוא מספר, ואף משמשים כטועמים וכמחווי דעה.
לזהות את הטרנד הבא
"מאצ'ה הוא מוצר סופר־טרנדי כיום", אומר אירני. "כל הבלוגריות בארה"ב, וגם בארץ, שותות אותו. הוא בריא, טעים ומצטלם יפה. והמשקה שאני מייבא נמכר באירופה ואפילו בדובאי. הוא מרווה וגם בריא ומכיל ויטמינים, לא מתוק מדי, ויש בו 19 קלוריות בלבד ל־100 מ"ל משקה. בניגוד למשקאות מתוקים אחרים, הוא אינו נושא את הסימון האדום. זה משקה וולנס".
הוא אומנם מחפש מוצרים טרנדיים, בין היתר ברשת, אך בכל הנוגע לחייו האישיים, אירני, בניגוד לצעירים רבים בגילו, נמנע מלשתף הגיגים או תמונות ברשתות. "אני כמעט לא פעיל בכלל ברשתות החברתיות, אבל אוהב להסתכל בהן על כל מיני מוצרים טרנדיים בעולם. זו אחלה פלטפורמה למצוא ולהכיר מוצרים חדשים במדינות אחרות", הוא אומר.
אופנת מאצ'ה
את החיבור לוולנס אירני מיישם גם בחייו האישיים. "אני מתאמן שלוש פעמים בשבוע, אוהב לגלוש, אוכל בריא, לא נוגע בג'אנק פוד, במטוגן ובממתקים ונזהר מהשמש", הוא מחייך.
גם בלבוש הוא מעדיף להיות ספורטיבי, ובלי או עם קשר לכך שקבוצת אירני השיקה במרץ האחרון חנות דגל של המותג פומה בנמל תל אביב, אירני ג'וניור מודה: "אני מת על החברה הזאת. אני אוהב ללבוש בגדי ספורט, אז אני הרבה עם פומה עכשיו".
את העובדה שלא הצטרף לעסקי המשפחה הוא מסביר בכך שרצה לצאת לדרך עצמאית, נפרדת. "רציתי לעשות משהו לבד, בלי קשר להורים", הוא אומר. "המטרה שלי היא להביא לצרכן הישראלי את הדבר הבא שישנה ויתרום ערך מוסף, בריאותי וחווייתי, לתחום המזון. אני גם מאמין שהקורונה גרמה לכך שלאנשים חשוב יותר לשים לב מה הם מכניסים לגוף שלהם".