יינות ביתן מנצלת את משבר הסלמונלה לשיווק שוקולד של קרפור הצרפתית

הרשת מנצלת את משבר השוקולד והסלמונלה בקבוצת שטראוס ואת המחסור שנוצר בשוק זה, ונכנסת ראש בראש נגד שטראוס עם שיווק השוקולדים של קרפור הצרפתית, באמצעות יינות ביתן

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
קרפור שוקולדים
קרפור שוקולדים | צילום: יח"צ

בשל היצע השוקולדים הנמוך בשוק הקבוצה החליטה לייבא בשלב זה את השוקולדים בהטסה. את מוצרי המותג קרפור ניתן להשיג ברשתות הקבוצה השונות בלבד, הכוללות את יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט ומגה בעיר.

המחירים הם 5.9־6.9 שקל ליחידת שוקולד של 100 גרם. ההנחה בהנהלת הקבוצה היא שאיכות השוקולד והמחיר יסיטו את הקונים המסורתיים של שטראוס לעבר המתחרה החדש. בשלב זה מדובר בחמישה מוצרים של שוקולד צרפתי בסדרת Selection. אלה המוצרים הראשונים מבין אלפי מוצרים של קרפור שהקבוצה צפויה לשווק בישראל, בעשרות קטגוריות שונות.

מנכ"ל קרפור ישראל אורי קילשטיין אומר: "השוקולדים הם מוצר מעולה במחיר נוח ותחרותי. בימים אלה אנחנו פועלים לייבא לישראל אלפי מוצרי מזון של קרפור, שיאפשרו לנו להגדיל את ההיצע לצרכן".

תגיות:
שטראוס
/
שוקולד
/
יינות ביתן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף