בעוד יוניליוור, דיפלומט, סנו וטרה מנהלות מסע הפחדה נגד רשתות השיווק, כדי שיבחרו להעלות מחירים פן מדפיהן יתרוקנו, יוצאת יבואנית המזון ויליפוד בבעלות האחים ויליגר ב"קמפיין גוועלד" נוסח זה שלא ממש עבד למפלגת העבודה, ובעיקר למרצ, וקוראת לצרכנים לא ללכת שולל אחרי המותגים המוכרים והיקרים, בייחוד בתחום מוצרי החלב והגבינות, ולבחור במוצריה, הזולים משמעותית.
מאז שהחברה קמה, צביקה ויוסי ויליגר חיפשו את המוצרים מחו"ל שייתנו מענה אל מול המוצרים הקיימים ומוצרים שלא נמצאים בארץ. "ויליפוד פעלה במשך שנים בעולם המוצרים היבשים. היינו היבואנים של לורפק, וכשהיא החליטה להעביר את השיווק ואת ההפצה לשטראוס, החברה חיפשה תחליף".
רפורמת היבוא
"ההחלטה הייתה להקים מותג משלנו ובחרנו בשם 'יורו מחלבות אירופה', כשהרציונל היה להביא את הטוב ביותר מארץ המקור. ליקטנו מוצרים ממחלבות מתמחות בכל רחבי אירופה, והיום יש לנו 35 מחלבות שונות. אנחנו מביאים יוגורט מחברת דלתא היוונית, גבינת רסטה מטורקיה, ברי וקממבר מצרפת, פרמז'ן מאיטליה, גאודה מהולנד וגבינות ספרדיות מספרד.