קובי אוז, גאולה אבן סער, חיים אתגר ועוד: קרב הקמפיינים בזירת הנדל"ן תופס תאוצה

מגייסים את הסלבס: חברות השיכון במתקפת פרסום בעשרות מיליונים כדי לעודד מכירת דירות

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רז הרשקו וקובי אוז
רז הרשקו וקובי אוז | צילום: מיכה לובטון

חברות הנדל"ן יצאו בשבועות האחרונים בקמפיינים פרסומיים מקיפים וחסרי תקדים, בהיקף הנאמד בעשרות מיליוני שקלים, כדי לעודד מכירת דירות.

לצורך כך החברות מגייסות פרזנטורים מתחומי הבידור והתקשורת. כך למשל חברת י.ח. דמרי גייסה את הזמר עידן עמדי, כדי לקדם פרויקטים של החברה, בקמפיין בהיקף של 6 מיליון שקל. חברת שיכון ובינוי נדל"ן גייסה את הזמר קובי אוז והג'ודוקא רז הרשקו לקמפיין לקידום פרויקט נדל"ן במיליוני שקלים.

חברת הקבלנות גיא ודורון לוי גייסה את איש התקשורת חיים אתגר, לקידום תוכנית מימון רכישה בריבית של פריים מינוס 3%. קבוצות הבנייה במתחם שדה דב גייסו את העיתונאית גאולה אבן ואת נשיא לשכת השמאים לשעבר אוהד דנוס. תחת הכותרת "פסגת הנדל"ן" הם מקדמים את פרויקט שדה דב. קמפיינים פרסומיים מקיפים מתנהלים בשבועות האחרונים גם לאלקטרה מגורים ולגינדי אחזקות בפרויקטים לבנייה ברמת אפעל.

הקמפיינים מוסברים במגבלות המימון שהוטלו על ידי בנק ישראל בתוכניות המכונות 20/80 (שלם עכשיו עד 20% ו־80% נוספים בכניסה) ובהאטה מסוימת בשוק, שמתבטאת במלאי של כ־70 אלף דירות לא מכורות. הקבלנים מחפשים דרכים עוקפות להתגבר על מכשולי המימון באמצעות הלוואות גישור.

תגיות:
חיים אתגר
/
קובי אוז
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף