"אני חושב שזה סוג של מטרה מהנה ומעניינת שתכוון את פיתוח המוצרים שלנו לכיוונים מעניינים שאולי לא התמקדנו בהם כל כך בשנים האחרונות", הוסיף צוקרברג. "אני חושב שזה תחום השקעה ומשהו שאני הולך להשקיע בו זמן".
דבריו של צוקרברג על פייסבוק "של פעם" לא בהכרח אומרים שהוא רוצה להסיר ממנה תכונות מודרניות. הוא אף ציין כי זמן הצפייה של משתמשים בסרטונים בפייסבוק עלה ב"שיעורים דו-ספרתיים משנה לשנה" וכי הוא מצפה ש-Reels באינסטגרם ובפייסבוק ימשיכו לצמוח "בלי קשר" למה שקורה עם טיקטוק. כמו כן, ייתכן כי צוקרברג מחפש דרכים לשלב בין הנוסטלגיה לפונקציונליות המודרנית, אך השאלה הגדולה היא האם הוא יצליח לשחזר את הקסם שאפיין את פייסבוק בתחילת דרכה.