מהנתונים עולה כי 45% מכלל הפניות לקו השנה היו בנושאי סייבר - לעומת 36% בשנה שעברה. בנושא פריצות והשתלטות על עמודי סושיאל זוהתה עלייה של למעלה מ-20% בפניות - כ-1100 פניות השנה לעומת כ-800 בשנה שעברה. סוגי פגיעה אחרים שבלטו השנה היו הונאות ועוקצים (17.6% מהדיווחים), פגיעות מיניות (11.5%), התחזות והפרת פרטיות (10.9%) ודיווח על תוכן כוזב ושקרי ברשת בנושא המלחמה (10.6%).
באיגוד האינטרנט מציינים גידול חד בפניות נגד טלגרם (4.1% מכלל הפניות השנה). בתוך כך בחברה הערבית נרשמה קפיצה ומגמה בולטת במיוחד של דיווח על פגיעות בטיקטוק - 15% מהפניות מהמגזר הערבי הן על טיקטוק.
"מדובר בעדות נוספת לכך שהמלחמה הגיעה לפתחם של כל אזרחי המדינה באמצעות הזירה הדיגיטלית", אמר סמנכ"ל קהילה וחברה באיגוד האינטרנט הישראלי, עידן רינג: "ניסיונות התקיפה וההטרדה נגד אזרחים בחזית הסייבר צמחו בעשרות אחוזים בשנה האחרונה. איגוד האינטרנט הישראלי הצליח להביא להסרת תוכן פוגעני בפלטפורמות המובילות ב-94% מהפניות וממשיך לסייע לאזרחים לדווח ולהסיר תוכן פוגעני אך קו ההגנה הראשון נגד תקיפות חייב להיות האזרחים עצמם - באמצעות הגברת אמצעי הגנה כמו אימות דו-שלבי וסיסמאות, דיווח ישירות לפלטפורמות ולקו הסיוע והגברת הערנות והזהירות גם במרחב הוירטואלי".