האפליקציה החדשה מציעה מספר יתרונות משמעותיים לנוסעים: מעתה יוכלו להזמין שירותים ישירות למושבם בזמן הטיסה, לקבל עדכונים בזמן אמת על שינויים בטיסות, לקבל הצעות לטיסות חלופיות במקרה של תקלות, ולרכז במקום אחד את כל המסמכים הדרושים לנסיעה, כולל כרטיסי טיסה, מידע על שערים, עדכוני עיכובים, ואף הזמנת בתי מלון בעת הצורך.
המהלך של ריינאייר מצטרף למהלכים דומים של חברות תעופה מובילות נוספות. חברות כמו איזיג'ט ו-וויז אייר כבר משתמשות ברובן בכרטיסי עלייה דיגיטליים, וחברת לופטהנזה הגרמנית שוקלת אף היא מעבר מלא לדיגיטציה של כרטיסים בשנים הקרובות. התהליך נועד לשפר את חוויית הנוסע ולקדם יעילות תפעולית וסביבתית.
המעבר של ריינאייר לדיגיטל מלא הוא חלק מתוכנית אסטרטגית רחבה יותר של החברה, שצופה גידול משמעותי במספר הנוסעים, ומכוונת להגיע ל-300 מיליון נוסעים בשנה בתוך עשור. עם המעבר הזה, ריינאייר תוכל לייעל את פעילותה באופן משמעותי, תוך שהיא מתמודדת עם האתגרים הסביבתיים ומבטיחה שירות זריז ונוח יותר לנוסעים. מי שיתמודדו עם קשיים במהלך החדש הם המגזר החרדי, שרבים מהם אינם אוחזים בטלפונים חכמים שמאפשרים עליה למטוס באמצעות אפליקציה.