מהפכת ה-AI מגיעה בקרוב למסעדות: "מספק רמת דיוק קרובה למושלמת"

חברת הסטארט-אפ Hi Auto גייסה 15 מיליון דולר להרחבת ההתקנות של מערכת הזמנות ב-AI. "המטרה שלנו היא להפוך לפתרון ברירת המחדל בתחום מערכת ההזמנות השיחתית למסעדות מזון מהיר ברחבי העולם", אומר המנכ"ל

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מסעדה
מסעדה | צילום: ingimage ASAP
3
גלריה

חברת הסטארט-אפ היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה טכנולוגיית קול חלוצית מבוססת AI לתעשיית המזון המהיר (QSR – Quick Service Restaurant), הודיעה על השלמת סבב גיוס הון A של 15 מיליון דולר, כאשר את הסבב הובילו דלק מוטורס, משפחת זיסאפל, קרן ההשקעות בטכנולוגיה Vasuki ומשקיע אסטרטגי מענף המסעדות. בעקבות הסבב, הגיע סך ההון שגייסה היי אוטו מהקמתה ל-23 מיליון דולר.

בחברה אומרים כי פלטפורמת שירות הענן (SaaS) של היי אוטו "מיישמת אוטומציה של תהליך ההזמנות במסעדות Drive Through ומספקת רמת דיוק של 96% בהזמנות ושיעור של מעל 90% בהשלמת ההזמנות ללא התערבות עובד במסעדה. בתקופה שבה עלויות ההעסקה של עובדים נוסקות, במיוחד בקליפורניה שקבעה מחיר מינימום של 20 דולר לשעה לעובדים במגזר המזון המהיר, מנהלים של מסעדות Drive Through עושים כל מאמץ לשמור על מהירות, דיוק ורווחיות במסעדות אלה".

הבינה המלאכותית במסעדות מזון מהיר
הבינה המלאכותית במסעדות מזון מהיר | צילום: Hi Auto

"70% מההכנסות של מסעדות מזון מהיר בארצות הברית שבהן יש Drive Through מקורן ב-Drive Through. מערכת ה-AI של היי אוטו משחררת את העובדים להתמודד עם משימות בעלות ערך אחרות כמו הכנת המזון ושיפור חוויית הלקוחות. הפתרון משתלב עם מערכות שמע  ונקודות מכירה קיימות של מסעדות Drive Through ויכולת זו האיצה את ההתקנות ברשתות מובילות". נוסיפו בחברה.

רועי בהרב, מייסד שותף ומנכ"ל Hi Auto, אמר: "התייקרות עלויות ההעסקה של עובדים והתחלופה המהירה ממשיכים להקשות על תפעול המסעדות, יוצרים צווארי בקבוק ופוגעים באיכות השירות. מערכת ההזמנות שלנו, המבוססת על AI, פועלת ללא הפסק ברמה של עובד מיומן – כזה שלעולם לא נעדר מהעבודה בגלל מחלה, מספק רמת דיוק קרובה למושלמת ותמיד מציע שדרוגים ותוספות ללקוחות. גיוס ההון יאפשר לנו להרחיב את האחיזה שלנו בשוק ולשפר את המוצר בתקופה שבה אנו חותמים על הסכמים עם מותגים מובילים בשוק המזון המהיר".

רועי בהרב ואיל שפירא
רועי בהרב ואיל שפירא | צילום: עומר הכהן

בין רשימת לקוחותיה של חברת היי אוטו ניתן למצוא מותגים מובילים כמו: Bojangles, Checkers & Rally's, Lee's Famous Recipe Chicken, Popeyes UK ו-Burger King בניו זילנד. בנוסף לכך, היי אוטו מבצעת ניסויים בתשלום במספר רשתות מזון מהיר מובילות כדי לחזק את אחיזתה בשוק.

על כך, אמר מנכ"ל החברה: "המערכת קובעת אילו מוצרים לקדם ומתי, בין שמדובר בארוחת צהריים במסעדה עירונית הומה באנשים ובין שמדובר בארוחת לילה בפרבר שקט. אנו רואים גידול בהכנסה מהלקוחות שמשפיע על השורה התחתונה של מסעדות המזון המהיר. ניסיונות קודמים לפתח מערכת הזמנות מבוססת AI בפריסה רחבה בעולם המסעדות לא צלחו. ההתמקדות שלנו בתנאים אמיתיים בשטח כמו תפריטים מורכבים, ממשק בין העובד ל-AI וחוויית לקוח אפשרה לנו לפתור בעיות שפתרונות חלופיים לא הצליחו להתמודד אתם. המטרה שלנו היא להפוך לפתרון ברירת המחדל בתחום מערכת ההזמנות השיחתית למסעדות מזון מהיר ברחבי העולם".

תגיות:
מסעדות
/
בינה מלאכותית
/
AI
/
דרייב ת'רו
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף