הטיסה המריאה מנמל התעופה הבין לאומי של לוס אנג'לס ב-23 באפריל בשעה 17:47, באיחור קל מהלו"ז המקורי, כשהיא נושאת 461 נוסעים על סיפונה. במהלך הטיסה, בעת שהמטוס היה בגובה של כ-35 אלף רגל מעל קנדה, כ-300 מייל צפונית מערבית לעיר ויניפג, דווח כי אחד מנוסעי מחלקת העסקים איבד את הטאבלט שלו, שנלכד בתוך מנגנון המושב.
לאור אירועים קודמים שבהם סוללות ליתיום-יון גרמו להתלקחויות חמורות במהלך טיסות, החליטו צוות הקוקפיט ושליטה אווירית בצעד מתואם להסיט את המטוס ולנחות בבוסטון לצורך טיפול מיידי. נציג לופטהנזה מסר: "לצורך ביטול כל סיכון פוטנציאלי, במיוחד בהיבט של התחממות אפשרית, הוחלט לנחות בבוסטון, שם טיפל צוות טכני של לופטהנזה בתקלה. בלופטהנזה בטיחות הנוסעים והצוות תמיד נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו".
נחיתת המטוס בבוסטון בוצעה בשעה 02:41 בלילה, שעון מקומי, כשהמטוס עדיין חרג ממשקל הנחיתה המרבי שלו, בשל הכמות הגדולה של דלק שטרם נצרכה. בבדיקה שנערכה לאחר הנחיתה נמצא כי האייפד כבר הציג סימני עיוות בעקבות הלחץ שנוצר במושב. צוות לופטהנזה בשדה טיפל במכשיר וערך בדיקות נוספות לוודא שאין סכנה להמשך הטיסה.
כעבור כשעה וחצי בלבד, שב המטוס להמריא מבוסטון לעבר מינכן, והגיע ליעדו הסופי בעיכוב של שלוש שעות מהזמן המקורי המתוכנן. למרות אי הנוחות שנגרמה לנוסעים, בלופטהנזה הדגישו כי מדובר באמצעי זהירות מתחייב לאור הלקחים שנלמדו מהתלקחויות קודמות של סוללות בטיסות מסחריות.