ד"ר רוכנשטיין בחרה בתפקיד זה מתוך רצון עמוק להשפיע ולשפר את העולם, במיוחד בתחום הטיפול בסרטן. היא הביעה התרגשות רבה מהאפשרות לשלב את הידע שלה בכימיה עם מטרת החברה להארכת חיי מטופלים. לדבריה, "היכולת להאריך חיים היא אחת המטרות החשובות למדענים, במיוחד במחלת הסרטן. שמחתי שאני יכולה להכניס את הכימיה לעולם הרפואי, כאשר ב-NewPhase סיפרו לי שאני אצור חלקיק שיכול להאריך חיי אדם. ישר אמרתי שאני רוצה לעבוד בחברה הזאת".
אנה החלה את דרכה בחברה כמהנדסת פיתוח תהליך לפני 14 שנה. היא בעלת תואר ראשון בהנדסת ביוטכנולוגיה ובמהלך השנים השלימה תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול. במשך 8 שנים בהם עבדה במחלקת הפיתוח אנה לקחה חלק מרכזי בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשניות של החברה. היא קודמה לתפקידי ניהול, תחילה כראש צוות תהליך ומוצרים חדשים, ולאחר מכן ניהלה את מחלקת הנדסת תהליך. עבור היימן, ניהול מחלקת הייצור – הלב הפועם של החברה – היה היעד שאליו שאפה להגיע מתחילת דרכה בפלורי. בימים אלה, היא יוצאת לאתגר חדש ומרגש – ניהול פרויקטים ולקוחות בתחום CDMO.
הבחירה במסלול הקריירה נבעה מהרצון לשלב בין מדע פורץ דרך לתרומה ממשית לבריאות האדם. לדבריה, "המוטיבציה שלי מגיעה מהיכולת לפתח תרופות מצילות חיים, שעשויות להשפיע על איכות חייהם של חולים ויקיריהם – כשאתה רואה טיפול שנמצא בפיתוח ויודע שהוא עשוי להאריך חיים, זה נותן משמעות עמוקה לכל אתגר מקצועי בדרך".
בתפקידה, אשקר שאהין מהווה חוליה קריטית בשרשרת הערך של החברה – בין שלבי הפיתוח והייצור. לאחר שהצוותים הטכנולוגיים מגדירים את הארכיטקטורה של הצ'יפ, הקבוצה בראשותה בודקת לעומק את יישום הפיצ'רים, אמינות המערכת ותפקודה בתנאי קצה, תוך שימוש בכלים מתקדמים וסביבות סימולציה מורכבות. רק לאחר שכל תרחישי הבדיקה הקריטיים נבדקו והושלמו, ניתן "לחתום" על הצ'יפ ולהעבירו לשלב הבא – שלב הייצור בפאב (FAB) .
המשימה של אשקר שאהין וצוותה אינה רק טכנית, היא גם עסקית. כל תקלה שלא מתגלה בזמן יכולה להוביל להחמצת חלון שיווקי, לאובדן לקוחות ולעלויות עצומות כתוצאה מ"טייפ-אאוט" מחודש. לכן העבודה שהיא מובילה דורשת שילוב בין דיוק הנדסי, חשיבה מערכתית, ניהול זמנים, והבנה עמוקה של השוק והצרכים. בתוך כל זה, היא גם מהווה דמות מובילה עבור צוות המהנדסים – מתווה דרך, מטפחת מומחיות, ודוחפת כל הזמן למצוינות טכנולוגית וחדשנות.
לצד כל האתגרים הטכנולוגיים, יש גם אלמנט אנושי עמוק שמחזיק אותי בתפקיד לאורך כמעט שני עשורים. "אני כל הזמן מתקדמת ומתפתחת, אבל האנשים והחברים כאן – הם הסיבה שאני נשארת. הם הפכו להיות כמו משפחה עבורי", היא אומרת.
תחת הנהגתה, לוריאל ישראל השיקה Virtual Try-On Tools, המאפשרים להתנסות באופן וירטואלי במוצרי איפור, צבעי שיער ואבחון עור – והכול בלחיצת כפתור, ישירות מהסמארטפון. בנוסף, היא הובילה את הטמעת כלי ביוטי-טק בנקודות המכירה, המאפשרים לצרכנים לאבחן את מצב עורם במקום ולקבל שגרת טיפוח מותאמת אישית באופן מיידי. השנה, לוריאל ישראל תביא לארץ את HAPTA, כלי רובוטי חדשני של מותג לנקום, שנועד לסייע לאנשים עם מוגבלות מוטורית להניח איפור בדיוק מרבי, ובכך להפוך את עולם הביוטי לנגיש יותר עבור כולם.
גלי הגיעה לעולם השיווק מתוך תשוקה להבנת הצרכן ולחיבור בין טכנולוגיה ליופי. לדבריה, "היכולת להנגיש פתרונות מדויקים, להפוך את עולם הטיפוח לאפקטיבי ונגיש יותר, ולשלב בין דיגיטל לפרסונליזציה – זו המשימה שמניעה אותי בכל יום".