מנויי ספוטיפיי – תתכוננו לשלם יותר: זו ההחלטה החדשה של החברה

המשקיעים אמרו די: אחרי שבמשך שנים ספוטיפיי הייתה הפסדית במטרה להשתלט על השוק, כעת עם 3% מאוכלוסיית העולם שמשלמים על מנוי חודשי החברה רוצה להתחיל לגזור קופון

אריאל פייגלין צילום: רינה נקונצ׳ני
ספוטיפיי
ספוטיפיי | צילום: REUTERS/Christian Hartmann/File Photo
2
גלריה
\'\'הערך שהצרכן מקבל יגדל\'\'. מנהל העסקים של החברה, אלכס נורסטרום
\'\'הערך שהצרכן מקבל יגדל\'\'. מנהל העסקים של החברה, אלכס נורסטרום | צילום: REUTERS/Roni Rekomaa/Lehtikuva

צעדי התייעלות יחד עם התייקרות בשווקים מסוימים בהם נקטה החברה בשנתיים האחרונות אפשרו לה להציג את הרווח השנתי הראשון שלה בשנת 2024. את הרבעון השני של 2025 היא אמנם סיימה בהפסד, אך המשקיעים אופטימיים ולאחר ההודעה מוקדם יותר החודש על כך שמחירי מנוי הפרימיום יעלו בספטמבר במספר שווקים זינקה המנייה בכ־10%.

אחד הכיוונים המסקרנים הוא שירות ייעודי ל"מעריצי־על", שעשוי להתווסף בחודשים הקרובים. לפי דיווחי "פייננשנל טיימס", מדובר בחבילת פרימיום נוספת שתעלה כ־6 דולרים נוספים בחודש ותציע חוויות מיוחדות למעריצים המושבעים של אמנים. נורסטרום אישר שהעבודה על החבילה נמשכת – אך "זה לוקח זמן".

בשורה התחתונה, המשמעות למאות מיליוני המנויים היא שהמחירים יעלו. נכון שספוטיפיי תנסה לשכנע אותנו שיש "תמורה לאגרה" ושעליית המחיר מוצדקת בזכות שדרוג השירותים והפיצ'רים החדשים, אך בפועל בשביל לשמוע את הזמרים והשירים האהובים עליכם, תצטרכו להוציא יותר כסף מהכיס.

תגיות:
ספוטיפיי
/
מחיר
/
סטרימינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף