האזור האישי הממשלתי MyGov שבו רשומים כבר מעל 4.5 מיליון ישראלים, מציע כיום יותר מ־250 שירותים מקוונים. השירות החדש מתווסף לכלי דיגיטלי שכבר חוצה גבולות: האפליקציה חצתה את רף 400 אלף הורדות, עם כ־440 אלף כניסות חודשיות, לצד יותר מ־3 מיליון כניסות חודשיות לאתר הרשמי.
התזכורות נועדו לתת מענה לצורך של הישראלים לנהל את חייהם הדיגיטליים בצורה יעילה ונגישה. במקום לנסות להיזכר מתי פג תוקפו של הדרכון או אם הגיע הזמן לחיסון השנתי של הכלב, האפליקציה תעדכן בזמן אמת. כך, למשל, בעלי חיות מחמד יקבלו הודעה לפני מועד חיסון הכלבת, מהנדסים יזכרו לחדש את רישיונם, ובעלי נשק לא יפספסו את מועד החידוש החוקי.
בנוסף להשקת התזכורות, מערך הדיגיטל הוסיף לאזור האישי רכיב חדש המאפשר "כניסה מהירה". השיטה מבוססת על תהליך חד־פעמי שבו המשתמש מזדהה באמצעות סיסמה וקוד חד־פעמי שנשלח ב־SMS או בדוא"ל. לאחר מכן ניתן לשייך את החשבון למכשיר הנייד באמצעות זיהוי ביומטרי או קוד PIN כך שהכניסה מתבצעת באמצעות המכשיר בלבד. המשמעות היא שאין עוד צורך לזכור סיסמאות או להמתין לקוד אימות.
המשתמשים שיתחברו לשירות יקבלו את ההתראות כהודעות פוש ישירות למכשיר הסלולרי, ברגע שיש עדכון רלוונטי. הפשטות הזו נועדה להפחית עומס בירוקרטי ולאפשר לאזרחים להתנהל בצורה חלקה מול משרדי הממשלה. במערך הדיגיטל מציינים שהשירות ימשיך להתעדכן, ותזכורות חדשות צפויות להתווסף בהמשך.