האירוע הפגיש למעלה מ-200 יוצרי תוכן שהשתתפו בהכשרות מעשיות, מפגשי שאלות ותשובות, הדגמות מוצרים ואפשרויות ליצירת קשרים מקצועיים. החברה שמה דגש על כלי הבינה המלאכותית החדשים שלה שנועדו לעזור ליוצרים לייצר תוכן ביעילות רבה יותר. בין הכלים: אפליקציית עריכת וידאו חדשה בשם אינסטגרם אדיטס שמאפשרת ליוצרים להחיל למעלה מ-50 תבניות עיצוב שונות, ומטא AI שמסוגל לייצר כתוביות, לעזור בפיתוח רעיונות ולייעל תהליכי הפקה.
האירוע מצטרף ליוזמות נוספות של מטא ליוצרי תוכן ברחבי אפריקה שמדרום לסהרה, כולל אירועים אחרונים בניגריה ובגאנה שהגיעו ליותר מאלף יוצרים והעניקו להם חינוך, כלים והזדמנויות ליצירת קשרים שעוזרים להם לבנות עסקים בני קיימא. בדרום אפריקה החברה השיקה לאחרונה כלים כמו חשבונות אינסטגרם לבני נוער שנועדו ליצור חוויה בטוחה ומותאמת יותר עבור משתמשים צעירים.