בפוסט שפרסם כתב טראמפ כי בכוונתו לבקש מנשיא סין שי ג'ינפינג "לפתוח את סין" בפני החברות האמריקאיות, כדי לאפשר למנהיגי הטכנולוגיה והעסקים "לעשות את הקסם שלהם".
"ג'נסן משתתף בפסגה בהזמנת הנשיא טראמפ, כדי לתמוך בארצות הברית וביעדי הממשל," נמסר בהודעה של אנבידיה. במקביל, מניית אנבידיה הרחיבה את העליות שלה ל-2.3% במסחר המאוחר של Blue Ocean, נכון לשעה 10:00 בבוקר בסינגפור.
המהלך מגיע על רקע ביקורת ציבורית בארצות הברית סביב האפשרות שהממשל יאפשר לסין לרכוש שבבי בינה מלאכותית מתקדמים של אנבידיה. בחודשים האחרונים הפך הואנג לדמות בולטת בוושינגטון, עם ביקורים תכופים בבית הלבן ובקונגרס בניסיון להשפיע על מדיניות הייצוא האמריקאית בתחום הבינה המלאכותית.