שר הביטחון וראש הממשלה בני גנץ תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניה בראיון עם העיתונאי אמנון אברמוביץ', ששודר הערב (שישי) באולפן שישי בחדשות 12. גנץ מסביר את הסיבות שבגללן  נכנס לממשלה, "למרות נתניהו ולא בגללו", ומודה כי אריה דרעי "עבד עליו", כאשר נתן לו את ערבותו לקיום הרוטציה.

"נכנסתי לממשלה הזאת בגלל הקורונה ולא בגלל ביבי! למרות ביבי נכנסתי לממשלה הזאת! אני לא מתחרט שנכנסתי, כי הסיבות שבגללן נכנסתי היו נכונות ומוצדקות. הבן אדם הזה מתחמן!", אמר גנץ בראיון.

בני גנץ לנתניהו בפתח קבינט הקורונה: "ההדלפות מזכירות לי איך הדליפו מצגת בצוק איתן"

נתניהו רואה שאתה אדם פשרן ומפרש זאת לרעה.
"מנעתי סיפוח חד צדדי ונזק ביטחוני ל20 שנה - איפה הפשרנות בזה? שמרתי על התרבות - איפה הפשרנות בזה? צברתי את הניסיון שלי, מה שלמדתי אחרי שנתיים בפוליטיקה אי אפשר להחליף".

על הביקורת הרבה שהוטחה בו לאחר שהסכים להיכנס לממשלה בראשות נתניהו אמר: "אם אני לא הייתי פה לא היית מקבל הפגנות, אף אחד לא היה שומר על משרד הביטחון ועל המשפטים. הסיפור על פריצת האיראנים לטלפון שלי הוא קשקוש מרושע, אני לא אסכן סודות ביטחוניים בשביל מילימטר פוליטי".

 עוד אמר גנץ בעניין הכניסה לממשלה: "אני בתור שר הביטחון הכנסתי את מערכת הביטחון למאבק בקורונה. לא לגיטימי שאצפה בלב לבו של משבר שנתניהו יתעלה על עצמו? זה כמו רימון שאני קופץ עליו, אז אתם באים אליי בטענות שאני קופץ על הרימון בשבילכם?".

מה זה ערבות מאריה דרעי?
"אריה דרעי עבד עליי. אני עכשיו מבין שכבר אין דבר כזה ערבות בפוליטיקה".

על הבחירות הקרובות והאפשרות שלא יעבור את אחוז החסימה אמר גנץ: "אם אני לא עובר את אחוז החסימה ונכנס לכנסת נתניהו למחרת מפטר את שרי כחול לבן, מפטר את מנדלבליט ואייסמן, ממנה את אוחנה לשר המשפטים, והולך בדרך של מלוכה. יהיה פה שינוי משטר אדיר מול העיניים שלכם!".