במפלגת יש עתיד יכולים להיות מרוצים מתוצאות סקר 103FM שפורסם הבוקר (שני), ממנו עולה כי המפלגה משחזרת את הישג השיא שלה מבחירות 2013 וזוכה ל-19 מנדטים, ובנוסף גוש המתנגדים לנתניהו זוכה ל-62 מנדטים ללא מפלגת ימינה. מספר 8 במפלגה, ח"כ מיקי לוי, שוחח על כך עם גולן יוכפז וענת דוידוב.

על תוצאות הסקרים אמר ח"כ לוי: "זה לא הסוף, אני מביט לעתיד ואני חושב שאנו יכולים להשתפר. כשאני מביט על כחול לבן מגרדת את אחוז החסימה, אני משוכנע שלקראת הסוף גנץ יעשה מעשה אחראי, הוא צריך להביט אחורה, הוא ריסק את התקווה של מאות אלפי אנשים. בארבעה מנדטים שאין לך בוחרים שהם בייס יצוק בבטון, אתה בהחלט מתנדנד ואין פה חוכמות. אני רוצה להאמין שהסוקרים עושים את עבודתם נאמנה. אני לא קונה את הסיפור הזה של זיופים. אין יום שגנץ לא עושה טעות, מספיק ודי, גם מקורביו אומרים לו לך לדרכך".

כאשר נשאל כיצד יוכל לפיד להיות ראש הממשלה בתמונת המנדטים הנוכחית, השיב: "בנט מפחד מביבי, אנו לא סופרים אותו איתנו, כל קול לבנט זה קול לנתניהו ואין בכלל ספק שבנט יישב איתו. סער, עם כל הכבוד... מי שיקבע מי יהיה רה"מ זה הציבור ולא הפוליטיקאים. ביום שלמחרת, כללי המשחק משתנים. רק יש עתיד גדולה שתעבור את ה-22 מנדטים תגיד את דברה. אנחנון לא מפוצצים בכל מיני אמירות, אנו ריאליים שפויים ומסתכלים לעתיד, סער רוצה להחליף את הממשלה, הוא יוזמן יום אחרי הבחירות ואנו נדבר, כללי המשחק אחרים לחלוטין.

"מאזניים הם מאזניים, גם סער לא יוכל להקים כך ממשלה, כשיש עתיד היא הגדולה ביותר היא שואפת להחליף את הממשלה הזאת. לנתניהו אין אפשרות להקים ממשלה, האפשרות המסתמנת היחידה היא להקים לגוש לשלנו. אני מעריך שסער לא ייקח שום סיכון כדי לפספס את ההזדמנות להחליף את נתניהו, אני לא אומר באיזו קונסטלציה. לנו ולסער יש מטרה אחת, להחליף את הממשלה הרעה הזאת, זה או ממשלת ליצמן ובן גביר, או ממשלה שפויה, נראה את סער מפספס את ההזדמנות הזאת. אנו לא פוסלים אף אחד, אנו מוכנים לשבת עם כולם כדי להחליף את הממשלה וסער יצטרך לדבר איתנו, נהיה המפלגה הגדולה ביותר".

על האפשרות לממשלת רוטציה הוסיף ח"כ לוי: "אני לא פוסל שום דבר, אך אני לא עושה מו"מ ברדיו, בטח לא עכשיו. הכל אופציה פתוחה. בנט עבר טראומה בבחירות הקודמות של שתיית קולות ולכן הוא יושב על הגדר ולא אומר שום דבר. בנט יישב עם נתניהו. לפיד וסער מדברים, הם שיתפו פעולה כשהפילו את הממשלה. אנו מתכננים עם כל השותפים הריאליים את הממשלה הרעה, יש בפנינו הזדמנות להחליף אותה. אני מאמין לסער".