יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, קראה הערב (שבת) למפלגת כחול לבן " לפרוש מהגוש. אי אפשר לסמוך עליהם, הם לא מייצגים שום דבר ויושבים בממשלת נתניהו". את הדברים אמרה בראיון שערכה בחדשות 12, על רקע הסקרים האחרונים שמראים כי מפלגת מרצ אינה עוברת את אחוז החסימה

מיכאלי בחרה להתמקד בכחול לבן, ככל הנראה בעקבות האמירות של המפלגה כי בני גנץ, שר הביטחון ויו"ר המפלגה הוא ממשיך דרכו האמיתי של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין: "רבין לא היה יושב עם בנימין נתניהו כשלו 3 כתבי אישום. גנץ אומר 'אני לא אשב עם נתניהו, אבל בעצם יושב בתוך ממשלת נתניהו".

עם זאת, כשנשאלה במה היא שונה מגנץ וכחול לבן כאשר רם שפע, מספר 6 ברשימת העבודה, ישב בקואליציה הנוכחית בראשות נתניהו, ענתה: "רם שפע לא ישב בממשלה, הוא היה יו"ר ועדת החינוך וניסה להתנגד לטירוף שנעשה במערכת החינוך".

בני גנץ (צילום: אורן בן חקון)
בני גנץ (צילום: אורן בן חקון)

בנוסף, חרף עזיבתם של כמה מוותיקי המפלגה ותמיכתם בגנץ, אמרה מיכאלי כי "רבות ורבים יותר הצטרפו לעבודה. היינו בסקר הכי גרוע על 0.7 אחוזים, היום אנו עומדים על שבעה מנדטים".

עוד הוסיפה מיכאלי לשוב על המסר שאותו העבירה בשבוע החולף, כי אינה שוללת ישיבה בקואליציה המורכבת משתי מפלגות הימין "תקווה חדשה" ו"הימין החדש: "לא פוסלת את הקואליציה גם עם סער ובנט. אבל נכון לעכשיו, הכל זה ספקולציות".