חברת הכנסת איילת שקד שוחחה היום (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5 על מערכת הבחירות וטענה כי "ימינה היא תעודת הביטוח שלא יהיו בחירות חמישיות". בנוסף תקפה את נתניהו ואמרה כי הוא עסוק בתקיפה על בנט. 

"אנחנו הולכים להחליף את השלטון, צריך הנהגה חדשה", אמרה שקד. "אנחנו בתנופה אדירה למעלה. ימינה היא המפלגה היחידה שתכריע. היחיד שיכול להחליף את נתניהו זה בנט. ככל שימינה תהיה יותר גדולה הסיכוי להקים ממשלה גדול יותר".

בתשובה לשאלה איך ניתן להקים ממשלה עם 11 מנדטים, ענתה שקד: "אנחנו מהמפלגות הבודדות שנמצאות כרגע בעלייה, מי שמקים ממשלות עם עצמו זה רק נתניהו הייתה לו אסטרטגיה לבקש ממצביעי ימין להצביע ובסוף להקים ממשלות עם השמאל. הוא תמיד מלקט קולות מהימין לקראת הבחירות ובסוף משאיר את הימין בחוץ".

היא גם האשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל מה שהוא עושה כרגע זה תוקף את בנט, נכנס לבית קפה בירושלים שואל מי מצביע ימינה. לוקח עשרות מיליוני שקלים מקמפיין הליכוד על הראש של ימינה, אנחנו רגילים לזה". 

שקד טענה כי "ההצבעה לתקווה חדשה המשמעות היא בחירות חמישיות, גדעון סער בירידה עכשיו. לימין יש 80 מנדטים ו-ולשמאל 30, אין שום סיבה שהימין ימסור את השלטון לשמאל. יש לנו כוחות אדירים במפלגה". 

בהמשך הריאיון, שקד חזרה על ההתחייבות שמפלגתה לא תשב בממשלה בראשות יאיר לפיד: "נתניהו תמיד אומר משהו אחד ועושה משהו אחר. אנחנו ישרים ועומדים בהתחייבות שלנו לציבור. אמרנו לפיד לא יהיה ראש הממשלה. נקים ממשלה שאכפת לה מאנשים".

היא ציינה גם כי לא ישבו בממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת: "לא יקום ולא יהיה... ממשלה שנתמכת על ידי הרשימה המשותפת לא תוכל למבצע בעזה כי היא תיפול. לא יכולה לטפל בחיזבאללה ובלבנון כי היא תיפול. לא יכולה להתעמת מול הפלסטינים כי היא תיפול. ממשלה כזאת מוכרת את בטחון ישראל", טענה. 

מהליכוד נמסר בתגובה: "ההצהרה של שקד מנוגדת לרצון הציבור שצריך ממשלה יציבה שתזניק את הכלכלה. הבחירה לא יכולה להיות ברורה יותר: רק הליכוד יכול למנוע בחירות חמישיות וממשלת רוטציה עם לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין יציבה שתזניק את הכלכלה שלנו אחרי הקורונה".