המפלגה הימנית והדתית-לאומית, נעם, צפויה להשתלב בכנסת ה-24 בהתאם להסכם האחדות שנחתם עם עוצמה יהודית בראשותו של איתמר בן גביר, והציונות הדתית בראשותו של בצלאל סמוטריץ' ובהתאם התוצאות המסתמנות בבחירות. ראש המפלגה, אבי מעוז, עשוי להיכנס פנימה על בסיס מפת המנדטים המעודכנת.

במצע המפלגה, מצוין כי המפלגה חורטת על דגלה לשמר את צביונה היהודי של המדינה, על ידי קדושת היהדות. "כל המפלגות הן טובות, בכל מפלגה יש דבר חשוב. כולן יחד בונות את האומה, אבל בגלל המתח הפוליטי דברים עיקריים נשכחים. העיקר הוא הקיום במובן הרוחני. הקיום במובן הלאומי מטופל היטב: ביטחון, כלכלה, יחסים בינלאומיים", כך נכתב.

המפלגה מקדמת את היסוד האמוני, שמהווה לדברי חברי המפלגה בסיס לשכלתנות, אך נחוץ לנו מתקופף היותה של המדינה יהודית ודמוקרטית. "נותנים את הנשמה למדינה, המפד"ל", כך מגדירים את סיסמתם לבחירות, מתוך כוונה להניע את היהדות במרחב הציבורי במדינה.

במצע המפלגה נמנו ערכי היסוד שלה: "חיזוק תודעת עם ישראל כעם סגולה, חיזוקה של הרבנות הראשית לישראל כסמכות היהודית הדתית העליונה במדינת ישראל, חיזוק תודעת זכותנו הבלתי ניתנת לערעור על כל מרחבי ארצנו, חיזוק התודעה של צה"ל כצבא יהודי מנצח, חיזוק ערכי המשפחה והגברת הילודה".

הדגשים העיקריים כפי שנכתבו – "מדינת ישראל היא מדינה יהודית עבור העם היהודי, מדינה דמוקרטית בה העם שולט באמצעות נבחריו, ממשלת ישראל היא המושלת, התיישבות וריבונות בכל מלוא רוחב ארצנו, צה"ל חזק ומנצח המקיים את הערך 'הקם להורגך השכם להורגו', שקט בגבולות מבלי ירי על אזרחים ויישובים, יועצים משפטיים אשר מייעצים לדרג הנבחר, מדינה שמעצימה את המשפחה הכוללת אבא אמא וילדים, עידוד ילודה בקרב הציבור היהודי, מתן תקציב חינוך שווה לכל ילד ואי התניה של תקציבי חינוך בכפיית 'ערכי האקדמיה', מדינה מעודדת עליה של יהודים ונלחמת בהסתננות של מהגרי עבודה, קידושין וגירושין כדת משה וישראל ושמירה על פסיקה אחידה, גיור וסדרי תפילה בכותל המערבי, על פי פסיקת הרבנות הראשית, מדינה שומרת שבת בפרהסיה הציבורית".