בן כספית וינון מגל התווכחו ביניהם היום (שלישי) במסגרת תוכנית הרדיו שלהם ב-103FM, ושיתפו באשר לתחושותיהם בנוגע לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולפוטנציאל שלו להקמת ממשלה. כספית טוען: "נתניהו לקח את המדינה כבת ערובה", מגל מנגד תוקף: "אתה כפוי טובה".

בן לא בחל במילים וקרא: "ראש הממשלה חצוף ונוכל. הוא לא תכנן לקיים את הרוטציה, ולקח את המדינה כבת ערובה. אין לנו תקציב מדינה בגללו, האיש הזה הוא פגע רע". 

ינון מגל מצדו: "אתה חצוף שאתה מדבר כך על רה"מ, כפוי טובה. נתניהו עושה לנו טובה שהוא רה"מ". ינון בטוח בחפותו של ראש הממשלה ונתן פרשנות באשר לעתיד הממשלה: "לדעתי, אם תהיה ממשלה היא תהיה ממשלת ימין 59 בהימנעות של רע"ם, ואם לא - הולכים לבחירות. אם הערבים באים לקראת היהודים, יש על מה לדבר. במרכז שמאל זה חדי קרן, המציאו קואליציה שהחרדים יושבים עם ה"עבודה", זו קואליציה של חדי קרן".

בן לעומתו, הימר על הקמת ממשלה על ידי המרכז-שמאל, אך מדגיש כי לא חושב שיהיו בחירות חמישיות. "אני חושב שתוקם ממשלה בצד של המרכז שמאל, ואם לא, יושג מתווה שיוביל לפרישה מכובדת של המכהן כרגע. נתניהו יודע שכמה שהוא לא יכשיר את מנסור עבאס, ממשלת ימין על מלא עם התנועה האסלאמית לא תעבור. הכל ייסגר רק ברגעים האחרונים", אמר. 

בן: "אני הייתי עקבי בעד קואליציה שקמה בתמיכה מבחוץ של המשותפת. אתם שצווחים על כל שיתוף פעולה עם המשותפת הוא סכנה לביטחון המדינה, אז השאלה ששאלתם אותנו 'ואם נצטרך לתקוף בעזה, מה נעשה?' התנועה האסלאמית מורכבת מאותה חכמי דעת, האחים המוסלמים זה האחים המוסלמים".

מגל: "אני אומר שהאופציה שעבאס בא לקראת הימין קיימת, בואו נראה את בל"ד אומרים את זה".