סגן שר הפנים, ח״כ יואב בן צור (ש"ס), אמר הבוקר (ראשון) בראיון לרדיו החרדי "קול ברמה" כי מתנהלים מגעים להצטרפותו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לממשלה בראשות נתניהו.

"יש מגעים עם גנץ להצטרף לממשלת נתניהו. פוליטיקה היא אמנות הבלתי אפשרי, הכל יכול להיות. השר דרעי מנהל את המגעים להרכבת הממשלה יחד עם נתניהו, אנחנו לא מתערבים. ההחלטה האם להישען על רע״מ תתקבל על פי הכרעת מועצת חכמי התורה", אמר בן צור.

מכחול לבן נמסר בתגובה: "חחחחחח. שקר מוחלט. כחול לבן פועלת להחלפת נתניהו ולהקמת ממשלה ישרה. נקודה".

במקביל, סגן השר מאיר פרוש (יהדות התורה) הביע באותה תחנת רדיו את התנגדותו להקמת ממשלה בהישענות על רע"מ: "מי שחושב שיכול להקים ממשלה כשהוא נשען על רע״מ, טועה טעות חמורה. יש לנו הסכמי שלום עם ירדן ומצרים, אבל אף פעם לא נקבל מהם תמיכה למלחמה בטרור. זאת ממשלה שלכתחילה בנויה להיכשל".

חברו למפלגה, ח"כ יצחק פינדרוס, הוסיף: "אנחנו רוצים את סער ואלקין בממשלה, אלו שהעמדות שלהם בעניין בית המשפט דומות לשלנו. אנחנו קוראים להם להתגבר על המשקעים, מעל ומתחת לפני השטח. אין סיכוי שנשב עם בנט ולפיד, במקרה כזה נשרת את הציבור מהאופוזיציה. נשב רק בממשלת ימין חרדים, אנחנו לא מחרימים את ליברמן ולפיד, אבל אנחנו לא יכולים לשבת בכזו ממשלה, אפילו לא בדיעבד".