אם לא יקרה משהו חריג, הלילה (בין שלישי לרביעי) יפקע המנדט של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה, והוא יחזור לנשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. השאלה המרכזית שעומדת על הפרק היא האם יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אכן יממש את הבטחתו למנוע בחירות חמישיות ו"יסתפק" בתפקיד ראש ממשלת ה"שינוי", תוך פריטטיות עם יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד.

הערב, חדשות 13 שאלו את הציבור בסקר שערכו מי תהיה הממשלה המועדפת עליו. והתוצאות מפתיעות: במקום הראשון עם 43% ניצבו לפיד ובנט, מי שמסתמנים כעת כצמד הפוליטי המועדף, לפחות בקרב ציבור הבוחרים. במקום השני ניצבו נתניהו ובנט, עם 33%, והתשובה "אף אחת מהן" קיבלה 24%.

בקרב מצביעי ימינה, התמונה קצת שונה. חרף מאמציו של האדם שעומד בראש המפלגה לה הצביעו, רובם תומכים בממשלה בראשות נתניהו ובנט עם 51%. שותפו האופציונלי השני, לפיד, זוכה אצלם רק ב-24%. התשובה "אף אחת מהן" פופולרית יותר מהצמד האחרון, וזוכה ל-25%.

כמו כן, בסקר מנדטים שערכו בערוץ, מפלגת הליכוד עדיין זוכה למספר הרב ביותר של מנדטים עם 28, אך לגוש נתניהו, בנט וסמוטריץ' ללא רע"מ עדיין אין רוב קואליציוני, ועומד על 59 מנדטים. כמו כן, מפלגת ימינה זוכה לעלייה של ארבעה מנדטים ועומדת על מספר דו-ספרתי, 11. מפלגת יש עתיד זוכה ל-21 מנדטים וניצבת במקום השני, ו"גוש השינוי" ללא בנט ורע"מ זוכה ל-58 מנדטים.

עוד נשאלו המשיבים במי יצביעו במידה וחוק הבחירות הישירות עליו נתניהו עומל במרץ רב יעבור, ושיטת הבחירות במדינה תשתנה. בסיטואציה כזו, נתניהו ניצב במקום הראשון עם רוב של 41%, ולפיד נמצא במקום השני עם 36%.

בשאלה "מי הכי מתאים להיות רה"מ", נתניהו שומר על יתרונו משנים עברו, ובפער גדול עומד מעל לפיד ובנט, כאשר הראשון קיבל 39% והשניים האחרים קיבלו 14% כל אחד. 

התוצאות המלאות של סקר המנדטים:

תמונת הגושים: 

  • גוש השינוי 58
  • גוש נתניהו 47
  • בנט עם 11
  • רע"מ עם 4

התשאול בסקר חדשות 13 וקמיל פוקס נערך ע"י פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון ועל ידי מכון המחקר סטאט-נט בהנהלת יוסף מקלאד