שלושה אירועים התקיימו בקרב חברי רשימת הליכוד בימים האחרונים, ובשלושתם נשמעו אמירות פוליטיות בעלות חשיבות. שלשום חגגה ח"כ מאי גולן יום הולדת 35 באולם אירועים בראשון לציון. באירוע נכחו חברים מהרשימה ועלו נושאים פוליטיים. כמה מהחוגגים טענו כי לאחרונה שוחחו עם בכירי תקווה חדשה של סער ושמעו מהם כי "ממשלת שינוי עשויה לקום בימים הקרובים, אולי עד אמצע השבוע הקרוב". המילים הללו גרמו לנפילה במצב הרוח הירוד גם כך בקרב הנוכחים ונשמעו דיבורים על הליכה לאופוזיציה.

עם זאת, גורמים ששוחחו לאחרונה עם נתניהו ומקורביו מתרשמים כי יו"ר הליכוד רחוק מכניעה ובוחן אפשרויות פעולה שונות. בין היתר הציעו גורמים מרכזיים בליכוד לנתניהו להעביר במזכירות המפלגה החלטה מפורשת שלפיה אם בנט יחליט לא להקים ממשלה עם גוש השינוי, ימינה תקבל שבעה מקומות ריאליים מתוך 37 ברשימה המאוחדת עם הליכוד.

רעיון האיחוד עלה רק בחוגי הליכוד בעוד מימינה לא הגיעו עד עתה כל פניות בנושא ועד כה בנט ואנשיו לא הביעו עניין באיחוד הרשימות.
יום קודם לכן התכנסה סיעת הליכוד לישיבה מיוחדת במלון בתל אביב. אחרי נאום של נתניהו, ששודר ברשתות החברתיות ובו תקף בחריפות את יו"ר ימינה נפתלי בנט, נשארו חברי הרשימה לחלק הסגור של הכינוס שבו נשמעו קולות זעם רבים נגד בנט ואיילת שקד וכן ניטש ויכוח אם כדאי להשקיע בהפגנות מאורגנות ליד בתי החברים בימינה. הדעות נחלקו: חלק טענו שחייבים להגביר את הלחץ המאורגן על בנט, שקד וחבריהם, בעוד אחרים סברו כי ההפגנות פוגעות במשפחותיהם וזה נראה לא טוב בתקשורת ובציבור. לבסוף הוחלט להמשיך את ההפגנות, אבל לא באופן מאורגן מטעם הליכוד.

מאוחר יותר באותו יום התכנסו בחולון כ־150 חברי הליכוד, בהם שרים וח"כים, לאירוע לכבוד ח"כ דוד ביטן, שארגנו חבריו. השיחות שם עסקו, בין היתר, במצב הפוליטי ובאפשרות שיאיר לפיד לא יצליח להקים ממשלה והמנדט יעבור לכנסת. חלק מהנוכחים סברו כי במקרה כזה צריך לשקול את האפשרות שמועמד אחר מהליכוד, שאינו נתניהו, ינסה להרכיב ממשלה. כאן יש לציין כי החלפת נתניהו בתוך הליכוד תהיה רלוונטית רק אם הנשיא יעביר את המנדט לכנסת. גורמים בליכוד טוענים כי "הדיבורים המסוכנים" על שקילת המשך הדרך הועברו על ידי מישהו מהנוכחים אל נתניהו ועוררו זעם ודאגה.