סערת התליונים בדמותו של בנימין נתניהו מסרבת להסתיים: הבוקר (שלישי) הנושא עלה בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM. במהלך השיחה, שכמובן לא נשארה רגועה, תקף מגל את המבקרים ואמר: "תפסיקו להגיד לנו לא להשוות, נעשה תליונים כמו שאתם מקעקעים את בון ג'ובי".

בפתח הדברים אמר בן כספית לשותפו לשידור כי הוא מתקשה להבינו: "אני שואל את עצמי, שבזה שהשווית את תליון נתניהו למטבע שהמדינה הוציאה אחרי רצח רבין, האם אתה עושה את זה בציניות כדי להטריל או שאתה לא מבין את ההבדל? תוציאו איזה תליון שאתם רוצים, הקטע זה פולחן האישיות".

מגל השיב: "יכולתי לעשות השוואה על פסלים ששמעון פרס קיבל בעודו בחייו, שעשו שדה חיטה עם פניו בעודו בחייו, על זה שפאקר ומילצ'ן תרמו לו בשלמונים בעודו בחייו. תפסיקו להגיד לנו 'אל תשוו', אנחנו רוצים לעשות תליונים כמו שאתם מקעקעים את בון ג'ובי על הכתף. אנחנו רוצים להגיד כי יש לנו חופש ביטוי".

כספית החליט להגיב פעם נוספת: "אחרי שנתניהו יפרוש, אני אישית אחרוש לו שדה. פולחן האישיות הזה מחליא ומגעיל".

בנוסף, כספית ביקש להתייחס גם לפרישתו של מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שמעון לביא, שהודיע על התפטרותו מהתפקיד ופרישה משירות: "נחשפתי קצת לניצב שמעון לביא שהתפטר, התאהבתי באיש הזה. לי כואב מאוד שהמשטרה מאבדת אותו. רציתי להגיד לו תודה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM