שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (חמישי) כי הוא מעריך שאם בנימין נתניהו ינצח בבחירות, ינסה להרכיב ממשלה וייכשל בכך - "סביר להניח שיגידו לו 'אדוני, תודה רבה, תפנה את המקום שלך'". השר אמר את הדברים בראיון ל"כאן ב'".

יונתן אוריך יתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת
"הרוח הציונית": שקד והנדל רצים יחד; לא פוסלים ישיבה תחת נתניהו

"ברגע שנתניהו לא יגיע ל-61 מנדטים - סביר שבליכוד יגידו לו לפנות מקום", אמר ליברמן. "לא יהיו בחירות שישיות. זו הערכה, הסבירות היא גבוהה מאוד. כולנו מבינים את המשמעות ומדברים אחד עם השני. אני עוקב אחרי הפריימריז בליכוד ומדבר עם החברים שלי במפלגה, ואני מבין שיש רוח אחרת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על הביקורת שהפנה כלפי ראש הממשלה יאיר לפיד אמר: "לא ביקרתי אותו, אלא את הטלפון שבור, אותם אנשים שהדליפו בצורה לא אחראית. פטפטת ודיבורים זה בלתי אחראי. מישהו המציא את הפטפטת והוא בנימין נתניהו. לגבי לפיד, הוא מנהל את המשבר בסדר גמור, בצורה אחראית. אני חושב שהפורום שהתכנס אולי היה פחות מתאים, אבל בסופו של דבר זה מנוהל באחריות".

לאחר מכן נשאל האם הוא יישב עם הרשימה המשותפת ורע"מ ולא עם נתניהו. על כך השיב שר האוצר: "נשב עם הליכוד בלי נתניהו. שקד והנדל היו שרים מצוינים, בלי ציניות. מאחל הצלחה לשניהם. לא נשב עם נתניהו, דרעי וגפני. מהות קיום החרדים היא לסחוט מפלגות".

לסיום התייחס ליברמן לגל ההתייקרויות במשק ואמר כי "להערכתי, מחיר הדלק יירד לפחות ב-1.25 שקלים. העלאת החשמל הייתה אמורה להיות 16%. מה לעשות, מחיר הפחם קפץ ב-170%. ביטלנו את מס הבלו עליו. לא הספקנו להעביר את כל התחנות לגז. זה מקשה על הורדת המחיר. מנסים לפצות את האזרחים בהגדלת ההכנסה הפנויה".