בחירות 2022: עורך ישראל היום לשעבר, בועז ביסמוט, התראיין הערב (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 13, והתייחס על הכרזתו לריצה לפריימריז בליכוד, וכן תקף את הממשלה וטען כי היא תוקפת את רה"מ שלעבר נתניהו אך מיישמת את מדיניותו.

מהעיתונות לכנסת? בועז ביסמוט הכריז על הצעד הבא לפוליטיקה

בועז ביסמוט על התמודדותו בפריימריז הליכוד: "נתניהו תומך במועמדות שלי ואני מודה לו"

"יש רגע מסוים בחיים שאתה עוזב את אזור הנוחות שלך, כשהופעתי באולפן שישי זה הרבה יותר נוח מאשר להתרוצץ בפריימריז", אמר ביסמוט בפתח דבריו, "אני בעיתונות מ-1983, יש להשפיע ויש להכריע. בשלב מסוים בחיים אתה מעדיף להיות בצד של המכריע".

"אף פעם לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות ואת היותי ליכודניק ותמיכתי בנתניהו", הוסיף, "לבוא באולפן שישי מול פאנל לא תומך ליכוד, ראיתי את זה כדבר חשוב. התקשורת אף פעם לא הייתה טובה לימין, ראיתי את זה מקרוב, היום יש הרבה יותר עיתונאים ימנים".

בועז ביסמוט (צילום: עמי שומן)
בועז ביסמוט (צילום: עמי שומן)

לאחר מכן אמר כי "לימין יש מנהיג מצוין (נתניהו), אני מאחל לו להישאר כמה שיותר שנים בפוליטיקה, בשמאל יש ואקום, כל אחד יכול להיות ראש ממשלה. מי שאוהב אותי מברך ומי שלא אוהב מקלל, אבל הפרופורציות הן כאלה שאני אופתע אם הליכוד לא ינצח ובגדול".

"יש כת, כן ביבי לא ביבי, זה בלתי נסבל. איך ייתכן שעם הספר ואנשים ראויים עולים לראיון, כמו אלקין, הקשבתי לריאיון שלו ב-103FM כל הריאיון שלו היה כן ביבי לא ביבי. גם מה שלפיד אמר בביקור ביידן זה היה ביבי או לא ביבי. הממשלה עכשיו מיישמת את מדיניות נתניהו בהכל אבל כל הזמן לא-ביבי, מורשת נתניהו חוזרת", אמר ביסמוט לסיום.