לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: סוזי ארניה.

סוזי ארניה, מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת למשבצת אישה חדשה

מי אני?

"עו"ד סוזי ארניה סניגורית פלילית 25 שנה ומתמחה בתחום החקיקה ומשפט ציבורי. חברת ליכוד משנת ותיקה. מועמדת מספר 155, משבצת אישה חדשה. בעלת ארבעה תארים אקדמאיים במשפטים, ביטחון ודיפלומטיה. שליחת הסברה מטעם המוסדות הלאומיים בקרב הקהילות היהודיות בתפוצות. הקמתי את פורום 'משילות' בתנועת הליכוד וכיהנתי כחברה בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת". 

למה לבחור בי?

"אפעל לקידום רפורמות משפטיות וחברתיות: הגברת המשילות – על פי המודל האמריקאי, הנגשת הדיור לזוגות צעירים ולחד הוריים, ביטול מס הכנסה לפנסיונרים מעוטי יכולת. אפעל לצמצום עינויי הדין של חשודים הממתינים לברור דינם, בשים לשיימינג הנגרם לאדם אגב הליך החקירה כשלבסוף, לא פעם, התיק בעניינם נסגר. אפעל לתיקון חקיקה שתחייב את הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר המפלגה הגדולה ביותר".

משהו שלא ידעתם עלי

"דוברת 5 שפות: טורקית, ספרדית, צרפתית, אנגלית ועברית".