בדרך לבחירות: היועץ האסטרטגי משה דבי התארח היום (חמישי) בתוכניתה של סיוון כהן ב-103FM, והתייחס להתמקדות של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בנושא יוקר המחיה, בקמפיין הבחירות הנוכחית: "זה טריקי, מצביעי הימין, הסיבה העיקרית שהם הולכים להצביע היא הנושא הביטחוני. זה ניסוי שנוסה בעבר על ידי ראשת מפלגת העבודה יחימוביץ', ולא הביא אותה להישג מדהים בבחירות". 

כבר מיום ראשון: זה המוצר הבסיסי שצפוי להתייקר ב-20%
יוקר המחיה: מחירי הביצים יעלו, תעריפי החשמל יתייקרו בשיעור דו־ספרתי 

עוד הוא הוסיף כי "לא בטוח שזה המקום ששם המשבצת הקלאסית של נתניהו. נתניהו מבחינתו הוא יותר מנהיג בינלאומי ביטחוני, בתדמית שלו זה יותר חזק. לכן, ללכת למשבצת של יוקר המחיה יש בה סיכון מבחינתו, אני לא אומר שהוא לא יצליח. נתניהו היה במשך 12 שנה ראש הממשלה, הוא לא יוכל להתחמק מזה שנושא הדיור לא נעשה בתקופתו. יש פה סיכון אם הקרב יהיה ללכת רק על יוקר המחיה, יכול להיות שזה בלון ניסוי כי אי אפשר להתעלם מזה, אבל אני לא בטוח שהקמפיין של הליכוד ימשיך להתמקד ביוקר המחיה".

בנוסף, היועץ האסטרטגי הביע פסימיות לגבי קמפיין הבחירות של "כחול לבן התקווה החדשה": "הם הלכו להארד קור של המצביעים שלהם, לשם הם הולכים. צריך להגיד את האמת, הקמפיין הזה לא ממריא. אני לא חושב שהקמפיין הזה עושה את העבודה, הוא לא מפוקס מספיק, הם נשארו בשיח הקודם והם יצטרכו לעשות לו אדפטציה לקמפיין הזה".

לסיום, התייחס דבי לעוצר בעוטף עזה, ולהשפעתו על סדר היום של מערכת הבחירות הנוכחית: "בכל מערכת בחירות בישראל, בסופו של דבר מה שנותן את הטון הוא הביטחון האישי והכללי. כל אירוע ביטחוני משנה פה את כל הקמפיינים ומוריד את נושא יוקר המחיה מסדר היום".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.