לאחר שעות של המתנה לאורך היום (חמישי), בליכוד קיבלו את התוצאות המלאות של הבחירות הפנימיות לרשימת המפלגה לכנסת ה-25. זאת, לאחר הפסקה של שלוש שנים וחצי ללא פריימריז ויותר משנה באופוזיציה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רגע לפני הפריימריז בליכוד: המחוזי פסל את מועמדותו של דודו לניאדו

כך תיראה רשימת הליכוד בבחירות הקרובות:

לאחר ספירת הקולות, יו"ר הכנסת לשעבר, יריב לוין, הוא זה שמוביל את רשימת המפלגה לכנסת, כאשר אחריו בדירוג השרים לשעבר אלי כהן ויואב גלנט, ומיד אחריהם יו"ר הקואליציה לשעבר, דודי אמסלם. את החמישייה הראשונה סוגר השר לשעבר אמיר אוחנה. 

בנימין נתניהו מצביע בפריימריז לליכוד (צילום: אבשלום ששוני)
בנימין נתניהו מצביע בפריימריז לליכוד (צילום: אבשלום ששוני)

מירי רגב בפריימריז בליכוד  (צילום: אבשלום ששוני)
מירי רגב בפריימריז בליכוד (צילום: אבשלום ששוני)

יואב קיש וניר ברקת במקומות 6 ו-7 בהתאמה, השרה לשעבר מירי רגב וח"כ אבי דיכטר מתייצבים בשלב זה במקומות השמיני והתשיעי בהתאמה, כאשר במקום העשירי מיקי זוהר שעוקף את ישראל כ"ץ שממוקם במקום ה-11. שלמה קרעי, שלפרקים הוביל על זוהר וכ"ץ, ממוקם במקום ה-12. דני דנון הגיע למקום ה-13 בעוד דוד ביטן יורד ל-14. יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת ושר הבריאות לשעבר, במקום ה-22 בלבד.

בגזרת המחוזות, שי גלילי מוביל את מחוז חוף, בעוד שלום דנינו ואושר שקלים מובילים את מחוזות הנגב ותל אביב, בהתאמה.  אריאל קלנר מוביל בחיפה, ליאור לסרי בגליל ובעמקים, חנוך מילביצקי במחוז דן ואבי פוקס במועצות האזוריות. במחוז השפלה מוביל אליהו רביבו, אביחי בוארון במחוז יש"ע ועמית הלוי מוביל במחוז ירושלים.

בתוך כך, הצעתו של יו"ר המפלגה לקבל חמישה שיריונים עברה ברוב מוחץ. המקומות בהן יוכל בנימין נתניהו לשבץ יהיו - 43,37,28,16,14.

במקביל לספירת הקלפיות האחרונות, בכירים בליכוד מסרו כי "החוק הראשון שנשנה אם נקים ממשלה יהיה החוק שמאפשר לרביעייה להתפצל מסיעתם במקום שליש סיעה כמו שהיה נהוג במשך שנים".