הפריימריז בליכוד: ח"כ פטין מולא (הליכוד) התראיין הבוקר (חמישי) בתוכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103FM, התייחס לפריימריז שהתקיימו אמש בליכוד והזהיר כי במפלגה התנהלו לטענתו קרבות חיסול שפוגעים בייצוג המיעוטים בבחירות לרשימת המפלגה לכנסת.

תוצאות האמת בליכוד: כך נראית רשימת המפלגה לכנסת

רגע לפני הפריימריז בליכוד: המחוזי פסל את מועמדותו של דודו לניאדו

"הקרב לא היה פשוט, חבל שכל המערכה הזו היא רשימות חיסולים, 'לא רוצים את X או Y', זה לא הליכוד שאני מכיר", אמר ח"כ מולא בפתח הריאיון, "עוד לא היה דבר כזה. אף אחד לא יכול ולהגיד לי 'אני רוצה לחסל אותך', לא עשיתי שום דבר רע, החזרתי את המצביעים בני המיעוטים לליכוד. אין צדק, אבל התנהלות בית הדין של הליכוד, זה לא בית דין, אלו אנשים שעשו סיכול ממוקד למועמדים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אני מכבד כל החלטה ואת החלטת הבוחרים של הליכוד. איפה שאהיה ממוקם, אני מקל את התוצאה ברוח טובה", הוסיף, "אני איש ליכוד. הייתי נאמן למפלגה, לראש המפלגה, לחברים שלי. הייתה פגיעה מאוד משמעותית בדרוזים ובמיעוטים, הבטחת ייצוג היא של כל המיעוטים, כנראה שלא רוצים את המיעוטים בליכוד, אדרבא. אני מקבל את החלטת מתפקדי הליכוד". 

לאחר מכן טען ח"כ מולא כי "אני חושב שהדרוזים והמיעוטים יתחשבנו עם הליכוד, זה הפסד גדול של המפלגה, זה מנדט וחצי וזה חבל. הקול הדרוזי יכריע מי יהיה רה"מ, זה דבר מאוד מסוכן שלא יעלה על הדעת, לא ייתכן מפלגה כל כך דמוקרטית ואהובה על הדרוזים והמיעוטים שאין בה נציג. לפי דעתי נתניהו צריך לעשות חשבון".