בתום קרב גדול בליכוד קיבלו היום (חמישי) את התוצאות המלאות של הבחירות הפנימיות לרשימת המפלגה לכנסת ה-25. לאחר ספירת הקולות, יו"ר הכנסת לשעבר, יריב לוין, הוא זה שמוביל את רשימת המפלגה לכנסת, כאשר אחריו בדירוג השרים לשעבר אלי כהן ויואב גלנט, ומיד אחריהם יו"ר הקואליציה לשעבר, דודי אמסלם. את החמישייה הראשונה סוגר השר לשעבר אמיר אוחנה.

יואב קיש וניר ברקת במקומות 6 ו-7 בהתאמה, השרה לשעבר מירי רגב וח"כ אבי דיכטר מתייצבים במקומות השמיני והתשיעי בהתאמה, כאשר במקום העשירי מיקי זוהר שעוקף את ישראל כ"ץ שממוקם במקום ה-11. שלמה קרעי ממוקם במקום ה-12, דני דנון הגיע למקום ה-13 ודוד ביטן ירד ל-14. יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת ושר הבריאות לשעבר, במקום ה-22 בלבד. 

אמסלם המריא, כהן הפתיע, אכזבה לכ"ץ ואדלשטיין: זו רשימת הליכוד לכנסת הבאה
העיתונאי, עורכת הדין והח"כ שחוזר: הכירו את הפנים החדשות בליכוד

ראש הרשימה בנימין נתניהו הגיב לתוצאות ומסר: "יש לנו פיצוץ של רשימה, הרשימה הטובה ביותר של המפלגה הגדולה והדמוקרטית ביותר, לא רק במחנה הלאומי אלא בישראל כולה. בחרנו נבחרת נפלאה.

נתניהו הוסיף: "התרגשתי לראות 80 אלף מתפקדי ליכוד באים ביום קיץ לוהט כדי להצביע לנבחרת שלנו. זה סימן טוב ל-1 בנובמבר, אנחנו נביא ממשלה יציבה. רק אנחנו נעשה זאת". 

נתניהו על תוצאות הפריימריז בליכוד

גם חברי המפלגה לא נותרו אדישים והגיבו לתוצאות הדרמטיות. חבר הכנסת יריב לוין כתב: "תודה ענקית מכל הלב לכל אחת ואחד מכם על האמון העצום שהבעתם בי ובדרכי. אני חש שמוטלת עליי אחריות גדולה להמשיך ולפעול בנחישות בדרך המשותפת שלנו, ולעשות את כל שבכוחי כדי להבטיח את ניצחון הליכוד בבחירות, ואת הקמתה של ממשלה לאומית בראשות בנימין נתניהו".

ח"כ מיקי זוהר כתב בפייסבוק: "תודה! ‏תודה להקב"ה. אין עוד מלבדו. תודה לכם חברי וחברות הליכוד שבחרתם בי לעשירייה הראשונה. אין כמוכם!". 

חברת הכנסת מירי רגב: "חבריי וחברותיי הליכודניקים, אין לי מילים להודות על ההישג הזה. אני אוהבת אתכם, אני מעריכה את כל התמיכה שלכם.  אני גאה להיות שוב האישה הראשונה בליכוד, שוב בעשירייה הפותחת בהנהגת הליכוד. וזה הכל בזכותכם! ועכשיו, אנחנו חייבים לנצח את הבחירות, להביא את ה-61 ויותר, ולהקים ממשלה לאומית בראשות בנימין נתניהו".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן אמרה: "תקשיבו, ביחד עשינו היסטוריה: אני המשוריינת הראשונה שצלחה את הפריימריז ועוד אחרי קדנציה של שנה אחת בלבד. ‏האהבה והאמון שלכם גברו על העסקנים, קבלני הקולות וחורשות הרעה עם רשימות החיסול. גאה להיות האישה השנייה במפלגת השלטון הכי גדולה ומפוארת בישראל. ‏ואוהבת אתכם עד אין קץ. ‏תודה!".

חברת הכנסת אתי חוה עטיה צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו מתפקדי ומתפקדות הליכוד היקרים תודה על האמון והתמיכה, בשם המוחלשים. בשם העשייה החברתית. בשם האוכלוסייה הסיעודית הגריאטרית. מתחייבת בעזרת השם להמשיך בנאמנות את השליחות ברוח ערכי תנועת הליכוד. למען כל אזרחי ישראל וחיזוק הריבונות היהודית במדינת ישראל".   

חבר הכנסת שלמה קרעי: "מה אשיב לה' כל תגמולוהי עליי - תודה לאל על כל הטוב. אני נרגש ונפעם מהעוצמות שלכם, מהאהבה ומהתמיכה, ליכודניקים מופלאים שלי. פריימריז ראשונים ברשימה הארצית, במערכה מאתגרת, זה הישג אדיר. 30 אלף קולות של אהבה והערכה נטו. מבטיח בעזרת השם להמשיך לפעול להגשים את חלום הימין שאתם רוצים".

חבר הכנסת ניר ברקת כתב בטוויטר: "זהו ניצחון גדול ואני מודה לחברי הליכוד, שהם המנצחים הגדולים. הם אלה שלנגד עיניהם עומדת טובת התנועה והמדינה, והם אלה שנטרלו את העסקנים שעבדו מסביב לשעון. כעת עלינו להתלכד ולפעול יחד בכל הכוח - כדי לנצח את הבחירות ולהקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו, שתחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון".