ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) התראיין היום (חמישי) בתוכניתם של גולן יוכפז וניסים משעל ב-103FM. חבר הכנסת התייחס לאפשרות שהרשימה המשותפת תמליץ על מועמד לראשות הממשלה לאחר הבחירות הקרובות, וכן השיב באשר לדבריו של אבו מאזן שסירב להתנצל על טבח הספורטאים במינכן וטען כי "ישראל ביצעה נגד הפלסטינים 50 שואות".

"דם תמורת קולות": הרשימה המשותפת במתקפה על לפיד בעקבות המבצע
אבו מאזן סירב להתנצל על טבח הספורטאים ותקף: "ישראל ביצעה בנו 50 שואות"

"יש ויכוח על הבקשה של בל"ד שאנחנו נתחייב מראש לא לשבת ולא להמליץ על לפיד", אמר ח"כ כסיף בפתח הריאיון, "הקו שלנו הוא קו פוליטי ולא אישי. אנחנו אומרים שיש לנו דרישות פוליטיות, סיום הכיבוש, התנעה של תהליך מדיני אמיתי ולא רק רטוריקה ריקה, ביטול חוק הלאום. אם לא ודאי שאין על מה לדבר. אנחנו לא היה לנו רומן צדדי, אנחנו לא פילגש של אף אחד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

"אם לפיד אומר בפרסיה שהוא מתכוון להתניע תהליך מדיני בכוונה של סיום הכיבוש, לא רטוריקה ריקה, או גם אם בא מישהו ואומר משהו כזה, לא משנה איך קוראים לו ומתחייב בצורה ברורה שהוא מתכוון להניע תהליך מדיני לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית בכל השטחים, שהוא מוביל לביטול של חוקים גזעניים".

לאחר מכן התייחס ח"כ כסיף לדבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בנוגע לשואה, ואמר כי "אני לא מקבל את דבריו, אבל הדבר החמור ביותר היא העובדה שהכיבוש נמשך ומעשי הטבח של ישראל ממשיכים. אנחנו יודעים שהיה טבח, גם מתגלים כאלה כמעט מדי יום כשהארכיונים נחשפים". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM