ינון מגל ויריב אופנהיימר התעמתו הבוקר (ראשון) בתכניתם ב-103FM, לקראת הבחירות המתקרבות, כאשר יריב אופנהיימר התחיל בפנייה לראשי 'יש עתיד' ו'כחול לבן': "חברים, להתעורר בבקשה. אתם ישנים בעמידה, אין קמפיין, לא רואים את לפיד כראש ממשלה בשום מקום, הכותרות בעיתונים מדברות על שביתה. יש פה בחירות. אני מדבר עם לא מעט אנשים שנמצאים בהיסטריה, הם מפחדים שאם אתם חלילה תנצחו ותביאו את ה־61, זה יהיה אסון".

איזנקוט בהצהרה ראשונה: "איש ציבור לא יכול להתמודד עם כתב אישום"
"מכונת הרעל": יש עתיד דורשת חקירה פלילית בנוגע לבוטים התומכים בנתניהו

אופנהיימר הוסיף כי אם בנימין נתניהו היה כעת ראש ממשלת המעבר, הוא "היה פותח את הקופה, העיקר שלא תהיה שביתה, מביא את מנגיסטו, היה עושה מהלכים, משווק את עצמו. אני מעריך שהם עובדים לטובת המדינה אבל טובת המדינה זה גם לנצח, אני רוצה לראות כל ערב את לפיד במקום אחר נותן הצהרה בומבסטית". 

עוד תהה אופנהיימר על הצטרפותו של אייזנקוט למחנה הממלכתי, מהלך שלא זכה לתהודה ציבורית רחבה: "אייזנקוט הצטרף, מצוין, עשו את הטקס, ומה? הלכנו לישון? למה היום בבוקר המערכת כאן לא קיבלה 20 פניות של ח"כים שאומרים שהם רוצים להתראיין. אין כל כך הרבה זמן, יש חגים, לא נשאר כל כך הרבה זמן עד הבחירות, תתחילו להתעורר". 

ינון מגל החריף את הטון: "איזה גוועלד עלוב זה היה. ככה עושים גוועלד? אתה לא מתבייש? מה קרה לך?"

יריב ענה לו: "יש לך פה בצל? אולי אני אזיל דמעה כמו החברים שלך". 

ינון המשיך: "מה זה הדבר הזה?"

יריב תקף: "אנחנו ישרים מדי, אנחנו חננות, אנחנו לא ערמומיים כמו הבוס שלך, המנהיג שלך. אנחנו לא משתמשים במשאבי המדינה כדי לעשות קמפיין וזו כנראה טעות - אנחנו לפלפים מדי. אם זה היה ביבי הוא היה נותן למורים, לרופאים ומתמחים מה שהם רוצים כי ניצחון הבחירות חשוב יותר גם מהקופה הציבורית וגם מהאינטרס הישראלי, ואנחנו ממלכתיים. אולי זו בעיה". 

ינון מגל תקף אף הוא בחזרה: "אי אפשר לעשות ראש ממשלה למי שזה לא שלו. כמו בנט, הוא נעלם, אין בנט, פוף, נעלם. זה לא יעזור שהוא היה בתפקיד, הוא לא יכול למלא תפקיד שלא היה שלו, עם שישה מנדטים בלי תמיכה ציבורית. זה לא עובד ככה. נכון שללפיד לעומת בנט יש יותר תמיכה, אבל עדיין רוב הציבור היהודי קבע שהוא רוצה את נתניהו. אתם, רק בזכות הערבים וגניבת הקולות של בנט, הצלחתם לגנוב את השלטון. זאת האמת". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm