ינון מגל ובן כספית התעמתו הבוקר (חמישי) בתכניתם ב-103FM, על רקע סקרי המנדטים של המפלגות שפורסמו אמש בערוצי הטלוויזיה השונים

מגל תקף את כספית והציע לו לחבור לגוש הימין: "אתה יכול לבכות, אבל זאת המציאות - אנחנו הרוב, הבסנו אתכם כבר. אנחנו עם 60 מנדטים בסקרים ואתם במקרה הטוב 50. אין לכם ממשלה בלי ורע"ם והמשותפת - ואתה יודע מה? אחרי הסקרים אנחנו רואים שאין לכם ממשלה אפילו עם רע"ם והמשותפת. בזה נכשלתם. אני מציע לכם ולך במיוחד, תחזור בתשובה כמה שיותר מהר, תצטרף לרוב, לכוח העולה, לישראליות החדשה האמונית והמאמינה".

כספית ענה כי הסיכויים שזה ייקרה שואפים לאפס: "הרוב, מרוב שהוא רוב, הוא באופוזיציה. הבחור פה צועק לי ממעמקי האופוזיציה. כבר מעל שנה אתם לא בשלטון ואני מזכיר לטובת המאזינים שגם לנתניהו אין 61 בלי הערבים, כי אם הייתה לו ממשלה בלי הערבים, הוא היה עכשיו ראש ממשלה".

עוד אמר ש"אחרי הפנטזיות שלך, אני צריך לחזור קצת למציאות. מדאיג מאוד שהציונות שלנו והיהדות שלנו, האומה של הרצל וז'בוטינסקי הולכת לבן גביר. בן גביר מביא 9 מנדטים, זה הטרנד שצריך להדאיג את כולנו".

מגל ציין כי התחזקותו של בן גביר מעידה על עלייתו של "הגוש האמוני". "יפה יפה, מעולה, אנחנו כבר בחלק מהסקרים עם 61 מנדטים, בדרך ל־62, זה יפה מאוד", טען, "היו גם סקרים על מי ניהל טוב יותר את המערכה מול איראן, ונתניהו ניצח את בנט-לפיד. היה סקר מי ניהל טוב יותר את הכלכלה, ונתניהו שוב ניצח את בנט-לפיד. בסקר מי מתאים יותר להיות ראש ממשלה, נתניהו מנצח את לפיד ואת גנץ. נתניהו היה פה ראש ממשלה 15 שנה, בנט היה תקלה היסטורית - אפיזודה חולפת. אי אפשר להשוות בכלל. על כך אמרו חז"ל - נו באמת, כמה מגוחך זה יכול להיות".

כספית סתר את הדברים: "חברים, לא הייתה מילה אחת נכונה במה שאמר. לא אחת. אפילו לא מילות החיבור. אז בואו אני אספר לכם מה לא היה אצל בנט. אצל בנט תושבי לוד ויפו לא חיפשו סכין מטבח כדי להגן על עצמם. אצל בנט אף אחד לא ויתר על ריבונות, לא בנגב ולא בגליל - להפך, הם ניסו להחזיר אותה. אצל בנט איש לא שחרר אפילו מחבל אחד. אצל בנט לט נחתם הסכם גרעין. אצל בנט כמעט לא נורו רקטות ולא נשרף אפילו שדה אחד בעוטף".