לאחר שבסוף השבוע האחרון יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הודיעו כי הגיעו להסכמות וירוצו יחד בבחירות לכנסת, ודחקו למעשה את מפלגת נעם לתחתית הראלית של הרשימה, יו"ר המפלגה, ח"כ אבי מעוז, הודיע הערב (ראשון) כי מפלגתו  תרוץ עצמאית בבחירות. 

"סיימתי כעת ישיבת מטה, הקולות מהתומכים הרבים שלנו הם חד משמעיים, נעם חייבת להיות בכנסת הבאה נקודה. קיבלנו החלטה כי נעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי. לא עולה על הדעת שהזהות היהודית תידחק למקום שולי ולא ריאלי. בהצלחה לכולנו", מסר מעוז.

אתמול הבהיר מעוז כי לא מתקיימים מגעים עם בן גביר על צירוף נועם לרשימה. "כפי שהודענו, אנו מאחלים הצלחה לשותפינו לשעבר, ומבחינתנו כל האופציות האחרות על השולחן", נמסר.  כמו כן, החלטתו סותמת ככל הנראה את הגולל על הרעיון שעלה בקרב אנשי דגל התורה, ולפיו יחתם הסכם עם מפלגת נעם על ריצה משותפת, כאשר יהיה מדובר על בלוק טכני שיסתיים אחרי הבחירות. במקרה זה לאבי מעוז הוצע המקום השביעי.

כזכור, בחודש ינואר אשתקד הודיעה המפלגה על ריצה משותפת עם מפלגת עוצמה יהודית. כחודש לאחר מכן,  חתמו שתי המפלגות על הסכם ריצה משותפת בבלוק טכני עם מפלגת האיחוד הלאומי, ולמעוז הוקצה המקום השישי ברשימה.  בנוסף הוקצו המקומות ה-11 וה-15 ברשימה לנציגי המפלגה.