יו״ר ש״ס, אריה דרעי, ושר האוצר, אביגדור ליברמן, ביקרו אחד את השני על ההתנהלות בנושאים השונים היום (שני) בציוצים שפרסמו בטוויטר.

למרות ההתקדמות במו"מ מול האוצר: בן דויד הבהירה מה הנושא בו לא תתקפל
אחרי ההתבטאות על פיטורין: שר האוצר אביגדור ליברמן מבהיר

הציוצים הגיעו לאחר ששר האוצר התייחס בראיון לגל"צ למשבר בחינוך, והעביר מסר תקיף לשר האוצר וראש הממשלה יאיר לפיד: ״חובתכם הראשונית להגיע להסדר עם המורים והמורות. הם לא יריבים שלנו, הם השליחים שלנו. לא יכול להיות שיומיים לפני פתיחת שנת הלימודים ההורים והילדים לא יודעים אם הולכים לבית הספר. המורים והמורות זה הנכס האסטרטגי הכי חשוב שלנו. מה יקרה אם יתנו להם תוספת? יש למדינת ישראל מספיק עודפי תקציב״.

ליברמן לא נותר חייב, והשיב ליו"ר ש"ס: "דרעי, אמנם לימודי ליבה זה לא הצד החזק שלך ובכל זאת כמה עובדות: מאז חזרתך לשלטון ב-2015 ועד יציאתך לאופוזיציה ב-2021 הכנסת מינימום לגמלאי גדלה בממוצע רק ב-72 ₪ לחודש, לעומת זאת בתקופתי כשר האוצר ההכנסה גדלה ב-562 ₪ לחודש. אמשיך לדאוג לגמלאים ואתה תפסיק עם הסיסמאות, כולם שבעו מהן".

דרעי הגיב לתגובה: "ליברמן, אני מבין שאתה מוטרד מהמצב העגום בסקרים ואין לך זמן להתעמק בנתונים אז תן לי לעזור לך: 50 מיליארד ש״ח לקחת מהחלשים! ונתת לרע״מ. כמה ליהודים? 0. 80,000 עולים מרוסיה קיבלו את כרטיס הבטחון התזונתי שיזמתי שאיפשר להם לחיות בכבוד. בשונה ממך, אני דואג גם להם. תתבייש".