יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פנה הערב (ראשון) אל אזרחי ישראל הערבים, דרך חשבון הטוויטר בערבית אותו הוא מתחזק, וקרא להם לקחת חלק "בהזדמנות של עידן חדש ביחסים בין יהודים וערבים ולאזרחים הערבים בישראל". נתניהו, שצירף לקריאתו בשפה העברית כתוביות בערבית, אמר כי הוא מאמין כי "אזרחי ישראל הערבים חייבים להיות חלק מלא ושווה בחברה הישראלית. בואו נגשים את החזון הזה יחד".

"זוהי הזדמנות להתחיל עידן חדש לכולם. ליחסים בין יהודים וערבים ואזרחים ערבים של מדינת ישראל. עידן של כבוד, של שוויון, של ביטחון אישי, שגשוג, של הזדמנויות ושל עוצמה", פתח יו"ר הליכוד את דבריו. 

נתניהו דיבר ישירות אל אזרחי ישראל הערבים ואמר כי הוא " מאמין שאזרחי ישראל הערבים חייבים להיות חלק מלא ושווה בחברה הישראלית, אני גאה ברופאים ובאחיות מהחברה הערבית שמשרתים בכל בתי החולים. אני גאה במהנדסים, מורים ויזמים, אנשי ונשות העסקים של החברה הערבית. לראות אתכם משתתפים באופן מלא בסיפור ההצלחה האדיר, העולמי שנקרא ישראל". 

"הסכמי השלום שהבאתי ונביא עוד יביאו עוד השקעות ושיתופי פעולה שיקרבו בין יהודים וערבים. אם ערבים ויהודים יכולים לרקוד יחד בדובאי, הם יכולים לרקוד גם כאן בישראל. אני יודע שיש הרבה מה לעשות, אני מחויב אישית להבטיח את הביטחון האישי של כל אחת ואחת מכן. עשינו זאת בהצלחה נגד ארגוני הפשע בחברה היהודית ונעשה זאת בהצלחה גם בחברה הערבית", אמר נתניהו.

לסיום הוא טען כי "כשאני עומד לבד מול כל העולם, אני מגן על כל אזרחי ישראל. על יהודים וערבים, מוסלמים נוצרים, בדואים דרוסים וצ'רקסים בלי יוצא מן הכלל". נתניהו אף הזכיר את חזונו של ז'בוטינסקי לחיים של יהודים וערבים זה לצד זה וסיכם ב"בואו נגשים את החזון הזה יחד".