שרת הפנים ויו"ר "הרוח הציונית", איילת שקד, התייחסה הבוקר (שני) למצב מפלגתה בסקרים, וטענה כי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא מתכוון לחזור למערכת הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות. "הוא אמר לי את זה גם אתמול", סיפרה שקד בשידור, והבהירה: "נרוץ עד הסוף".  

כשנשאלה על חבירתה של ימינה להקמת "ממשלת השינוי", השיבה: "אני לקחתי החלטה לטובת המדינה ולא לטובתי האישית. הייתי הסמן הימני של הממשלה הזו, ויישמתי את מדיניות הימין יותר מכולם". 

בתוך כך, היא לא חסכה ביקורת מנתניהו בכל הקשור למדיניות מול איראן, ואמרה כי "נתניהו שכנע את טראמפ לצאת מהסכם הגרעין, ולא הוכנה אלטרנטיבה". 

ינון מגל עקץ את שקד, ואמר לה: "אין עדות יותר טובה למצבך הנואש מזה שאת באה להתראיין אצלי". השרה שקד לא יצאה מכליה, וענתה: "אני פשוט התגעגעתי, לא ראיתי אותך שנה וחצי". 

ינון הוסיף: "אתם לא תעברו את אחוז החסימה. כל מי שעשה את הדבר הזה לימין ובגד במצביעים שלו - בסופו של דבר משלם על זה". בהתייחס לכך אמרה שקד: "עשינו את מה שהיה נכון למדינה. לפני שנה וחצי אני ואתה דיברנו על איך מביאים את סמוטריץ' להסכים לרע"ם".

בן כספית וינון מגל עם השרה איילת שקד (צילום: מלי בנימינוב/103fm)
בן כספית וינון מגל עם השרה איילת שקד (צילום: מלי בנימינוב/103fm)

מגל: "את בסוף מינית את תמר זנדברג לשרה ואת יאיר גולן ואת כל האנשים האלה". 
"אני הייתי הסמן הימני של הממשלה הזאת. יישמתי מדיניות ימין יותר מכל שרי הליכוד. נתניהו החזיר את חברון והצביע בעד ההתנתקות. הוא הבטיח להקים ממשלת ימין ואח"כ נתן לציפי לבני את תיק המשפטים". 

מגל: "את אמרת שלפיד כל יום מסבך את ישראל, את יודעת שהוא לא מתאים להיות רה"מ ואת מינית אותו לראש ממשלה".
"כשהאליל שלך מכניס שמאלנים לממשלה זה בסדר, כשאחרים עושים את זה, זה לא בסדר, נכון?"

בליכוד הגיבו לדבריה של שקד, ומסרו: "איילת לא עוברת את אחוז החסימה, קול לאיילת הוא קול לפח".